جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه معلم زبان انگلیسی بهتری باشیم ؟

چگونه معلم انگلیسی بهتری باشیم ؟

اگر درحوزه تدریس و آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارید یا میخواهید تازه وارد این حرفه شوید چند نکته وجود دارد که توجه به آنها میتواند یادگیری دانش آموزان شما را افزایش داده و شما را به یک معلم انگلیسی حرفه ای تبدیل کند :

 

در اینجا چتد نکته وجود دارد که می توانید مهارت های تدریس را بهبود بخشیده و حتی یک معلم انگلیسی بهتر از آنچه در حال حاضر هستید باشید :

چگونه در تدریس حرفه ای باشیم ؟

۱ . روش های مختلفی برای آموزش یک درس یا مفهوم جدید پیدا کنید .

هر کس متفاوت یاد می گیرد؛ برخی از دانش آموزان با نشانه های بصری بهتر یاد می گیرند در حالی که اگر اجازه استفاده از آن را در شرایط واقعی داشته باشند ، دیگران با سهولت بیشتری یاد می گیرند . برای اطمینان از درک بیشتر دانش آموزان از مفاهیم و دروس جدید ، سعی کنید از روش های مختلفی استفاده کنید تا مطالب را به کلاس خود ارائه دهید .

۲ . قابل دسترس باشید .

دانش آموزان اغلب می توانند از پرسیدن سوال در مقابل همسالان خود خجالتی باشند و یا ترس داشته باشند . رفتاری دوستانه و نزدیک ارائه دهید تا دانش آموزان در صورت نیاز به کمک درخواست کمک کنند . حتماً ساعات اداری آزاد را برای دانشجویان در نظر بگیرید تا در مورد هرگونه سوال یا نگرانی با شما در خلوت ملاقات کنند .

۳ . یادگیری انگلیسی  را سرگرم کننده کنید .

یادگیری زبان انگلیسی غالباً یک کار دلهره آور است ، اما لازم نیست که خسته کننده باشد و یا کاری را باید پیش برد . با ایجاد یک فعالیت سرگرمی کننده و جذاب دروس انگلیسی ، دانش آموزان شما انگیزه بیشتری برای یادگیری موضوع درسی پیدا می کنند . برخی از راه هایی که می توانید یادگیری را سرگرم کننده کنید شامل بازی کردن و تبدیل فعالیت ها به مسابقات با تقویت مثبت مانند جوایز یا زمان اضافی بازی است .

۴ . از قبل برای کلاس انگلیسی آماده شوید .

اگر از قبل برای کلاس ها آماده نشوید ، دانش آموزان متوجه می شوند و نگرش مثبت آنها نسبت به شما از بین خواهد برد .

۵- تمرین کلامی را تشویق کنید .

یادگیری یک زبان جدید مستلزم استفاده و تمرین مناطق مختلف مغز است . اغلب اوقات ، معلمان می توانند استفاده از همه جنبه های یادگیری را فراموش کنند . با انگلیسی ، تمرکز روی دستور زبان صحیح و ایجاد واژگان در حالی که از تمرین کلامی چشم پوشی می کنید ، آسان است . با چرخش تمرین و فعالیت های مکالمه به طور منظم در طول برنامه درسی ، به دانش آموزان کمک کنید تا با توانایی کلامی خود اعتماد به نفس پیدا کنند .

۶ . قابلیت درک و بخشش داشته باشید .

یادگیری زبان جدید یکی از سخت ترین کارهایی است که یک دانش آموز می تواند انجام دهد ، بنابراین مبارزات آنها درک کنید و اشتباهات آنها را ببخشید .

۷ . دانش آموزان خود را به چالش بکشید .

هیچ چیز بیشتر از کسالت میل به یادگیری را از بین نمی برد . همزمان با اطمینان از اینکه دانش آموزان شما در مطالعه خود احساس خستگی نمی کنند ، مطمئن باشید که آنها را با هر درس جدید به چالش و مشاجره نگه دارید .

۸. اغلب مطالب را مرور کنید .

گذراندن چند دقیقه اول هر درس برای مرور مطالب درس قبلی و اجازه دادن به طرح هرگونه سوال باقیمانده ، باید بخشی از برنامه روزمره هر معلمی باشد .

برای یادگیری مطالب بیشتر میتوانید دیگر مقالات ما را دنبال کنید … 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب