جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه با زبان آموزان و دانش آموزان به راحتی ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه با زبان آموزان و دانش آموزان به راحتی ارتباط برقرار کنیم؟

۶ راه آسان . عالی برای ایجاد روابط صمیمانه با دانش آموزان

قبلاً شنیده اید  که برای حیطه بر دانش آموزان ، کمک به آنها برای رسیدن به موفقیت ، حل مسائل مدیریت کلاس و ایجاد یک محیط کلاس درس سالم ، ایجاد روابط با آنها است . و کاملاً درست است . به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، ایجاد روابط قوی با دانش آموزان می تواند به رشد تحصیلی و اجتماعی آنها کمک کند .

اما چگونه می توانید روابط واقعی بدون اینکه ناخوشایند یا غیر صادقانه به نظر برسد ایجاد کنید ؟ در ادامه شش نکته وجود دارد که می تواند کمک کند .

 

بصورت انفرادی با دانش آموزان خود وقت بگذرانید

گذراندن وقت بصورت انفرادی با دانش آموزان ، به ویژه آنهایی که با مسائل رفتاری دست و پنجه نرم می کنند ، ایده همیشه خوبی است . به ویژه در کلاس های بزرگ ، دانش آموزان اغلب احساس می کنند که گم شده اند و صدای آنها شنیده نمی شود . در طول ملاقات های یک به یک ، دانش آموز توجه کامل معلم را دارد . از آنجایی که آنها مجبور نیستند در مقابل سایر دانش آموزان صحبت کنند ، معمولا صادقانه حرف خودرا میزنند . بسیار مهم است که جلسات انفرادی را طوری تنظیم کنید که مکالمه وار و خوشایند باشد نه تنبیهی .

میتوانید از دانش آموزی در مورد خانواده شان ، آنچه در زندگی شان می گذرد و احساسشان نسبت به کار در کلاس خود بپرسید . از آنجایی که ما ارتباط قوی ‌تری ایجاد کرده‌ایم ، دانش ‌آموزان بعد از این ملاقات خصوصی تقریباً همیشه کمتر در کلاس ایجاد سر و صدا و مشکل میکنند .

 

به دنبال چیزی برای نظر دادن باشید

استراتژی دیگر رویکرد دو در ده است که شامل گفتگوی شخصی معلم با دانش آموز هر روز به مدت ۱۰ روز متوالی فقط دو دقیقه در مورد چیزی که دانش آموز به آن علاقه مند است ، البته باید این نکته را در نظر داشت گفتگو نمی تواند در مورد مدرسه یا رفتار باشد . کسانی که این روش را امتحان کرده اند اثر بخشی قابل توجه آن را تایید کرده اند .

چیزی به سادگی اظهار نظر در مورد تی شرت یک دانش آموز می تواند دری را به روی یک رابطه باز کند . دانش آموزان اغلب لباس هایی از تیم های ورزشی یا نوازندگان مورد علاقه خود می پوشند . توجه به علایق آنها می تواند منجر به گفتگوی بین شما شود . با آنها در مورد تیم ورزشی مورد علاقه خود صحبت کنید یا در مورد آثار هنری یا برچسب های لپ تاپ آنها سؤال بپرسید . حتی کوچکترین جزئیات می تواند به شما در ایجاد روابط قوی با دانش آموزان کمک کند .

 

علاقه به علایق آنها را توسعه دهید

موسیقی بیشتر اوقات موثر ترین راه برای برقراری ارتباط با دانش آموزان بوده است ، اما درک و یادگیری در مورد علاقه یا فعالیت مورد علاقه هر دانش آموز می تواند به شما در ایجاد روابط کمک کند . یکی از معلمان تعریف میکند که دو دانش آموز او که در کلاس کمترین فعالیت و کار را انجام میداده اند و بیشتر اوقات وقت خودرا بیهوده تلف میکردند به طور تصادفی میشنود که آنها در رابطه با سرگرمی به اسم airsoft صحبت میکنند ، بازی که آنها اینگونه توصیف کرده اند ” دویدن به اطراف و شلیک گلوله های پلاستیکی با اسلحه های مخصوص که با فشار هوا کار میکنند ” ، دانش آموزان به معلم خود اطمینان دادند که این بازی در زمین های سرپوشیده و کنترل شده انجام میشود تا کسی آسیب نبیند . دانش آموزان با تعریف ماجراجویی های airsoft خود برای معلم بسیار هیجان زده بوده اند . در طول ترم معلم با آنها در مورد مانور های نظامی و تجربه های airsoft گفتگو میکرده تا جایی که در ایجاد ارتباط با آنها دیگر مشکلی نداشته و باعث شده رفتار آنها بهبود قابل توجهی داشته باشد .

دانش‌آموزان امروزی علایق زیادی دارند، مانند Fortnite و Dungeons & Dragons وقتی به دانش آموزان نشان می دهید که با یادگیری و پرسیدن سوالات در مورد آنها به علایق فوق برنامه آنها احترام می گذارید ، می توانید با بچه هایی که دسترسی به آنها سخت است ارتباطات قوی و معناداری ایجاد کنید.

 

داستان های خود را به اشتراک بگذارید

تعریف داستان ها  یکی از ساده ترین راه های ارتباط با دانش آموزان است . دانش‌آموزان ماجرا های مربوط به دانش ‌آموزان سابق را جالب و مهیج میدانند . آنها عاشق شنیدن در مورد دانش آموزانی هستند که در همان میزهایی که اکنون می نشینند ، می نشستند . به عنوان یک معلم انگلیسی ، میتوان از داستان های شخصی برای کمک به دانش آموزان برای درک مفاهیم ادبی دشوار ، مانند نمادگرایی و کنایه استفاده کرد .

همچنین میتوان از سختی های آموزشی خود داستان هایی را تعریف کنید تا به دانش‌ آموزان کمک کنید تا بفهمند که استقامت چقدر مهم است .

 

حس شوخ طبعی داشته باشید

دانش ‌آموزان باید بخندند ، و شما می ‌توانید در عین مدیریت قوی کلاس درس ، سرگرم شوید . شوخ طبعی می تواند تا حد زیادی به تخریب دیوارها و موانع و ایجاد همبستگی کلاس درس کمک کند . میتوان یک جوک خنده دار تعریف کرد و دانش آموزان را به قهقهه انداخت و یا یک ویدیو خنده دار از شبکه های اجتماعی را با آنها به اشتراک گذاشت تا حال و هوای کلاس عوض شد .

در رویدادهای دانشجویی شرکت کنید

ثابت شده که یکی از راه های موثر و واقعی برای ایجاد روابط با دانش آموزان ، شرکت در رویدادهای آنهاست . دانش آموزان دوست دارند معلم خود را در رویدادهای ورزشی ، مسابقات سخنرانی و مناظره و تولیدات نمایشی ببینند . این همچنین به شما موضوع و دلیلی برای صحبت کردن با آنها می دهد .

می توانید بگویید ” عجب گلی در وقت سوم زدی باور نکردنی بود ! ” یا ” عملکردت در تمرینات تیم فوق العاده بود . ” شما می توانید با احترام به فعالیت های فوق برنامه دانش آموزان پیوندی سریع و قوی بین خود و آنها ایجاد کنید .

 

مقالات مرتبط :

چگونه به عنوان معلم زبان انگلیسی , کلاسی منضبط داشته باشیم ؟

آیا شما کنترل کلاسهای خود را دارید ؟!

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x