جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

مواردی که در نوشتن لسن پلن برای کلاس کودکان باید در نظر گرفت

نکات نوشتن لسن پلن برای کلاس های آموزش به کودکان
نکات مهم در تدریس و لسن پلن کلاس کودکان

موارد مهم در لسن پلن برای تدریس به کودکان

موارد مهمی که باید در لسن پلن نوشتن برای کودکان مدنظر قرار دهید

داشتن یک ساختار آشنا , به درس شما به ایجاد روال متداول کمک می کند که تمام عناصر اصلی یادگیری و مرور انگلیسی را پوشش می دهد. در اینجا چند عنصر اصلی وجود دارد که می تواند به طور منظم برای دانش آموزان ۸ سال به بالا در برنامه های درسی شما گنجانده شود.

 

  1. Greetings (warm-up section)

همه را به صورت دایره ای در اطراف خود بنشینید و به طور تصادفی برای هر دانش آموز توپ پرتاب کنید (یا آن را بچرخانید). در حین انجام این کار ، سوالات خود را بپرسید ، از سوال های ساده (اسم شما چیست؟ ، حال شما چطور است) تا سوالات بیشتر .

 

سعی کنید هر ماه یک یا دو سال جدید معرفی کنید سپس همیشه درسهای قبلی را مرور کنید.

 

  1. روز ، تاریخ و ماه را مرور کنید (warm-up section) :

بعد از تدریس درس روزها و ماه ها ، می توانید این بخش را در هر کلاس بگنجانید. برای این کار به یک تقویم بزرگ احتیاج دارید .

همه را رو به روی خود بنشانید و صفحه تقویم را به ژانویه برگردانید. بپرسید “این کدام ماه است؟” و از همه بخواهید “ژانویه!” را فریاد بزنند. سپس بپرسید ، “آیا اکنون ژانویه است”؟ بسته به ماهی که دارید “بله” یا “خیر” را الیسیت کنید. همچنان که به ماه فعلی خود می رسید ، صفحات را ورق بزنید و ماه ها را الیسیت کنید.

 

      ۳ . در مورد هوا صحبت کنید (warm-up section ) :

بعد از اینکه درس هوا را آموختید ، می توانید این بخش را در هر کلاس بگنجانید.

 

باید تابلوی هواشناسی تهیه کنید. قبل از کلاس ، یک تکه مقوا آماده کنید و روی آن را با نمد آبی بپوشانید (برای نشان دادن آسمان). در بالای صفحه ، با حروف بزرگ ، بنویسید: “امروز هوا چگونه است؟”. در زیر آن بنویسید “امروز —– است”. تصاویر آب و هوا را بردارید  و مقداری نوار چسب در پشت هر تصویر بچسبانید. تصاویر هوا را در لبه تخته مرتب کرده و تابلوها را بر روی دیوار کلاس خود قرار دهید. اکنون می توانید در ابتدای هر درس از این صفحه آب و هوا استفاده کنید.

مرتبط :نکات مهم برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان نوپا

  1. بررسی تکالیف / اختصاص تکالیف (warm-up and wrap-up section ) :

در بخش ابتدایی درس ، می توانید تکالیف دانش آموز خود را بررسی کنید. از هر دانش آموز در مورد صفحه کار تکالیف خود چند سوال بپرسید ، بسیار تعریف و تمجید کنید و سپس یک علامت در صفحه مشق شب قرار دهید (به عنوان مثال یک برچسب ، یک تمبر یا یک صورت خندان را ترسیم کنید). در آخر ، به دانش آموزان خود بگویید که تکالیف خود را دوباره در کیف خود بگذارند.

 

  1. چالش “آیا می توانید” را بازی کنید (warm-up section ) :

این یک فعالیت سرگرم کننده برای انجام هر درس است – همه افراد را از خواب بلند می کند و حرکت می کنند و نشانه خوبی برای شروع قسمت اصلی درس است.

 

از دانش آموزان خود بپرسید “آیا می توانی؟”

در ۱۰ ثانیه ۱۰ بار بپرید؟

الفبا را برعکس بگویید؟

سه مورد را در این اتاق نام ببرید که با حرف M  شروع می شود؟

و…..

 

  1. تابلوی اعلانات (warm-up section ) :

این یک روش عالی برای تشویق دانش آموزان به استفاده از مهارت های خواندن و نوشتن است. تابلو اعلانات چوب پنبه ای را در کلاس قرار دهید و در هر کلاس اعلامیه های جدیدی روی آن قرار دهید. اعلان ها می توانند شامل اعلان های تولد ، تنظیم مشق شب ، تمجید یا تشویق دانش آموزان ، افکار شما درباره مسائل مختلف (به عنوان مثال آهنگ یا فیلم جدید ) ، موارد گمشده و پیدا شده ، رویدادهای آینده و موارد دیگر باشد. همچنین ، دانش آموزان خود را تشویق کنید تا به اطلاعیه های شما پاسخ دهند و اطلاعیه های خود را اضافه کنند.

مرتبط :چگونه با بازی به کودکان حروف الفبا انگلیسی آموزش دهیم ؟

  1. زمان بررسی (warm-up section ) :

همیشه بخش مرور خود را در درس خود قرار دهید. شما می توانید درس قبلی و همچنین زبان را از هر درسی از گذشته مرور کنید. نکته اصلی این است که این بخش سریع و سرگرم کننده باشد!

در اینجا برخی از موارد برای بررسی وجود دارد:

یک بازی بررسی واژگان انجام دهید

چند بازی و فعالیت از یک درس قبلی انجام دهید

یک داستان را مرور کنید

 

همه این ها تنها موارد خردی بودند که میتوانید در لسن پلن های خود بگنجانید , برای یادگیری مطالب بیشتر در تدریس به کودکان میتوانید سایر مقالات متدنیو را دنبال کنید .

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب