جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

برخورد با رفتارهای نادرست کودکان در کلاس

برخورد با رفتارهای نادرست کودکان در کلاس

چگونه رفتار های غلط کودکان را در کلاس , به عنوان معلم کنترل کنیم و با آنها برخورد کنیم ؟ 

یکی از بهترین بخشهای شغلی من در مدیریت مشکلات رفتاری شدید کودکان ، مشاهده اعتماد به نفس بزرگسالان در مدارس در برخورد با رفتار و مدیریت کودکانی است که قبلاً احساس می کردند غیرقابل کنترل هستند.

 

من یک پسر ۵ ساله در کلاس خود دارم که در گذشته مشکلات رفتار وحشتناکی را نشان داده است. فقط چند ماه پیش او قصد داشت به طور دائم از مدرسه محروم شود. همه افراد متخصص در تلاش برای اصلاح وضعیت بودند و هیچ مشکلی نداشتند. مدرسه به این نتیجه رسیده بود که هیچ کاری نمی توان انجام داد و کودک فراتر از کمک نیاز داشت .

 

بعد درگیر شدم. وقتی توصیه هایی را که توسط متخصصان دیگر داده شده بود خواندم ، وحشت کردم. این کاملا اشتباه بود – در واقع برای کودک و بزرگسالانی که انتظار می رفت این “نصیحت” را انجام دهند خطرناک بود. من اغلب با این مشکل روبرو می شوم – افرادی که نمی توانند رفتار خود را با ورود به مدارس و گمراه کردن دیگران مدیریت کنند. نتیجه این است که رفتار کودک بدتر می شود ، کارکنان مدرسه به طور فزاینده ای دچار استرس و سرخوردگی می شوند و وضعیت به هرج و مرج تبدیل می شود.

 

این دقیقاً همان اتفاقی است که در مورد این پسر کوچک افتاده است. اولین چیزی که به مدرسه گفتم پاره کردن توصیه های قبلی بود و به آنها برنامه عملی دادم. البته ، بلافاصله اوضاع بهتر نمی شود حتی اگر کودک در کلاس های من خوب باشد. من فقط اجازه نمی دهم موقعیت ها به آن موقعیت برسند – داشتن ۱۰۰٪ ایمان و اطمینان به تکنیک های مدیریت رفتار من کمک بزرگی است! مدرسه ، از آنجا که آنها ناخواسته به کودک اجازه داده اند کنترل داشته باشد ، اکنون در تلاش است تا وضعیت را از موضع ضعف برگرداند.

 

چندی بعد از آغاز استقرار این کودک نزد من ، سرپرست گفت که او قصد دارد کودک را به طور دائمی کنار بگذارد ، زیرا مهارت مدیریت این سطح از رفتار را ندارد.

 

چه حرف مسخره ای برای یک بزرگسال است .

 

من به او گفتم او با من کار کند و من تمام پشتیبانی مورد نیاز آنها را ارائه دهم و آنها مهارتهای مدیریت رفتار موثر را یاد بگیرند. خوشبختانه ، او در مورد کار من چیزی شنیده بود و به من (و مهمتر از همه ، کودک!) فرصتی داد تا شرایط را برگردانم.

 

هیچ چیز کامل نیست اما خشونت ، پرخاشگری و بی نظمی کامل متوقف شده است. من با استقبال معلم روبرو شدم. اوایل آن روز بعد از ظهر مشکلی در رفتار وی رخ داده بود ، بنابراین او با اطمینان به او می گفت که اگر رفتار خوبی نداشته باشد ، نتیجه ای در پی خواهد داشت.

 

آفرین ، او شرایط را از قبل خنثی کرد و آن را مدیریت کرد و از احتمال تشدید جلوگیری کرد. بسیار خوب بود که به صحبت های او درباره این پسر کوچک ، که قبلاً به دلیل عدم امیدواری و آینده , مدرسه از او منصرف شده بود ، بسیار مثبت صحبت می کرد .

 

هرکسی می تواند مدیریت رفتار موفق را بیاموزد. واقعاً خیلی سخت نیست!

 

برای مطالعه مقالات آموزشی بیشتر دیگر مقالات متدنیو را از دست ندهید .

 

مقالات پیشنهادی : 
آیا شما کنترل کلاسهای خود را دارید ؟!
کتاب داستان دو زبانه انگلیسی – فارسی ( فارست گامپ )

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب