جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه می توانم مطمئن باشم که در حال پیشرفت هستم؟

چگونه می توانم مطمئن باشم که در حال پیشرفت هستم؟

یادگیری آنلاین انگلیسی آسان و راحت است ، اینطور نیست ؟ شما با کارت اعتباری خود ثبت نام می کنید ، یک آزمایش ساده انجام می دهید و شروع یادگیری . هر موقه که دوست داشته باشید مطالعه میکنید ، هر موقع که زمان داشته باشید مطالعه میکنید ، و هر موقع که فکرکنید کافی است کلاس را تعطیل میکنید . به همین آسانی .

اما در پشت آن برخی مشکلات احتمالی وجود دارد ، که چندان هم آسان نیستند . شما پول و زمان خود را صرف این دوره می کنید . چگونه می دانید که پول یا زمان یا هردو را هدر نمی دهید ؟ شما یک هدف یا هدافی دارید ، چگونه می دانید که به سمت آن حرکت میکنید و چه زمانی به آن می رسید ؟

به طور ساده ، چگونه می دانید که واقعاً در حال یادگیری هستید و توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی رادارید و می توانید آنچه را که یاد می گیرید در دنیای واقعی به کار بگیرید ؟ با متدنیو همراه باشید تا یک سری نکات مهم را در یادگیری آنلاین زبان درنظر بگیریم .

نکات و متد هایی که باید در یادگیری آنلاین به آن توجه کنیم .

  • یادگیری با قدم های کوچک : برنامه های درسی باید هدف یادگیری بلند مدت شما را به گام های کوچک زیادی تقسیم کند ، که هر کدام اهداف یادگیری خود را دارند . داشتن یک داشبورد حاوی اطلاعات اهداف آموزشی شما به شما نشان می دهد که به چه اهدافی رسیده اید و به کارشناسان کمک میکند پیشرفت شما را در همان زمان بررسی می کنند .
  • یادگیری از طریق اهداف : با اهداف یادگیری زبان ، می توانیم بررسی کنیم که آیا زبان را یاد گرفته یا خیر و همچنین اینکه آیا حمایت بیشتری نیاز دارید یا خیر . همه دروس مبتنی بر ویدئو و کتاب کار بر اساس اهداف یکسانی باید ساخته شده باشند ، و همچنین این امکان وجود داشته باشد که آنها را به صورت زنده در کلاس با معلم خود تمرین کنید .
  • امتحان توسط انسان و همچنین کامپیوتر : تعداد زیادی آزمون آنلاین وجود دارد تا بررسی کنید چه آموخته اید و آیا آماده ادامه دادن هستید . اما این همیشه بدان معنا نیست که می توانید از زبان یاد گرفته شده در دنیای واقعی استفاده کنید . به همین دلیل باید از یک معلم واجد شرایط که به صورت آنلاین با او درارتباط هستید کمک بگیرید ، زیرا او میتواند مهارت های شمارا بسنجد و به شما بگویید که آیا میتوانید در درنیای واقعی از مهارت های زبان خود استفاده کنید یا خیر .
  • پیشرفت از نظر عملکرد : این بدان معناست که شما فقط زمانی که آماده هستید از یک واحد یا سطح به مرحله بعدی می روید . به عبارت دیگر ، وقتی واقعاً بتوانید از زبان جدید در شرایط واقعی استفاده کنید میتوانید به مرحله بعدی یادگیری بروید .

درنهایت شما برای یادگیری انگلیسی بصورت آنلاین پول و زمان هزینه میکنید و نتیجه می خواهید . شما می خواهید بدانید که واقعاً در حال یادگیری هستید و پیشرفتی را که انتظار دارید مشاهده می کنید یا خیر . و اگر مشکل دارید یا از اهداف خود عقب افتاده اید ، می خواهید انسان ها ، نه فقط رایانه ها ، به شما کمک کنند تا به مسیر اصلی خود بازگردید .

 

مقالات پیشنهادی : 

راهکارهایی برای مدیریت موفق کلاس های المنتری

نکاتی مهم برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین

تدریس زبان انگلیسی در چین , از واقعیت تا افسانه …

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x