جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

بهترین کتاب های خودآموز برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین کتاب های خودآموزی برای یادگیری زبان فرانسه

معرفی بهترین کتاب های آموزش فرانسه :

یادگیری فرانسه معمولا شامل شرکت در کلاس ها بصورت حضوری و آنلاین ، تمرین تلفظ کلمات ، انجام تمرین های گرامری ، گوش دادن به برنامه های رادیویی ، دیدن فیلم و غیره است . بسته به سطح و اهداف ، فراگیران باید ابزارهای یادگیری کلیدی خود را نیز انتخاب کنند مانند کتاب ها .

اما ناشران طیف بسیار گسترده ای از کتوب را ارائه می دهند ، بنابراین اگر می خواهید فرانسوی یاد بگیرید ، بهترین کتابها برای خواندن کدامند ؟ کدام کتابها به دلیل محتوای جالب و رویکرد آموزشی مورد توجه دانش آموزان و معلمان است ؟ با متدنیو همراه شوید تا این کتاب ها را باهم مرور کنیم .

بهترین کتاب ها برای آموزش دستور زبان فرانسه :

مجموعه Bescherelle :

 La conjugaison pour Tous  ( صرف برای همه) ، منتشر شده توسط Hatier ، و همچنین نشریات کوتاه تری که به املا ، واژگان و غیره اختصاص دارد . این سری به لطف جلد قرمز آن به راحتی توسط هر دانش زبان آموز فرانسوی قابل شناسایی است ، این سری از کتاب ها در قرن نوزدهم توسط دو دستور زبان معروف ، لوئیس نیکلاس و هنری بشیرل نوشته شده . Bescherelle به دلیل جدول ترکیب فعل ، نقشه های ذهنی و لیست افعال مرجع که می تواند برای ترکیب افعال دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، مشهور است . با بیش از ۸۰۰۰ فعل ، مشخص است که چرا Bescherelle اینقدر موفق است !

                               

La Grammaire progressive du français 

توسط Maïa Grégoire و Odile Thievenaz نوشته شده است ، که یکی از بهترین کتابها برای یادگیری دستور زبان فرانسه است و برای کسانی که می خواهند مهارت های خود را ارتقا دهند ، بسیار مناسب است . این کتاب از ارائه پر جنب و جوش سود می برد : درس قرار گرفته در صفحه سمت چپ ، با تمریناتی همراه می شود که آن را در صفحه بعدی به کار می بندد . آخرین نسخه شامل تقریبا ۱۵۰ تست خودآزمایی و تقریباً ۳۰۰ تمرین تعاملی آنلاین است . نقطه قوت کتاب رویکرد شفاف و ساختارمند آن است که توضیح می دهد چرا بسیاری از معلمان از آن در درس های خود استفاده می کنند . همچنین برای دانش آموزان خودآموز مناسب است و برای همه سطوح در دسترس قرار دارد .

 

کتابهای مفید برای آموزش زبان فرانسه به بزرگسالان و کودکان :

 

The Berlitz Self-Teacher: French (Berlitz Editors)

این کتاب کوتاه که از ناشر مشهور آمریکایی به زبان فرانسه اختصاص داده شده است ، شامل فعالیت های زیادی برای کمک به زبان آموزان در برقراری ارتباط در شرایط روزمره است . این فعالیت ها بر اساس یک روش یادگیری هستند که یک روش بصری را در دستور زبان اولویت بندی می کنند . از طریق مکالمات روزمره ، دانش آموزان به تدریج دانش دستور زبان را تقویت کرده و تلفظ خود را بهبود می بخشند .

                                  

 

آیا تفاوت بین notable  و notoire را میدانید ؟ ، یا بین se rappeler de و se souvenir ؟

کتاب Le Français correct pour les Nuls  نوشته Jean) Joseph Julaud  نوشته شده است و قوانین اصلی دستور زبان و واژگان را پوشش می دهد . به لطف قالب جمع و جور آن ، می توان آن را در یک کیف همراه خود داشت ، بسیار کاربردی است و نیز میتوانید در یک لحظه به آن مراجعه کنید ، سبک سرگرم کننده آن به شما کمک می کند از افتادن در دام های زبان فرانسوی جلوگیری کنید . به طور خلاصه ، کتابی کاربردی برای استفاده روزمره است .

                                  

 

Les Petits Loustics

نوشته شده توسط Hugues Denisot ، Marianne Capouet و Brigitte Eubelen (Hachette FLE) روشی برای یادگیری زبان فرانسه است که برای کودکان خردسال طراحی شده است . این کتاب شامل موضوعات آشنا مانند “بدن من” ، “اسباب بازی” ، “حیوانات” و غیره است . از طریق این موارد ، کودکان به دنبال کردن داستانهای کوتاه ، تشخیص و نامگذاری اشیاء و انجام گفتگوهای ساده (بیان ترجیحات ، انتخاب لباس ، پاسخ به سوالات متداول و غیره) عادت می کنند .

                                     

بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان فرانسه برای افراد مبتدی :

بهترین کتاب برای یادگیری زبان فرانسه برای مبتدیان چیست ؟  Easy French Step-by-Step نوشته شده توسط میرنا بل روچستر  یک کتاب بسیار جامع است که عمدتا بر مهارت های گرامری تمرکز دارد و می تواند توسط مبتدیان استفاده شود . هر فصل توضیحات روشنی در مورد نکات گرامری ، فعالیتهای تلفیقی ، متون کوتاه برای بهبود درک نوشتاری و لیست کلمات کلیدی ارائه می دهد . این یک کتاب واضح و قابل دسترسی است که زبان آموزان را قادر می سازد گام به گام پیشرفت کرده و آموخته های خود را ارزیابی کنند .

                                  

 

Lire et écrire en français, Méthode d’alphabétisation progressive

 Lire et écrire en français, Méthode d’alphabétisation progressive  ، که توسط Belin Éducation منتشر شده است ، یک دوره آموزشی را در قالب ۷۰ کاربرگ ارائه می دهد که برای بزرگسالانی که کاملاً مبتدی هستند و مایلند اصول زبان فرانسه (نوشتن ، خواندن ، تلفظ و غیره) را بیاموزند مناسب است . نیازهای روزمره (استفاده از وسایل نقلیه عمومی ، مراجعه به پزشک و …) را پوشش می دهد . این یک انتخاب عالی به عنوان مکمل دوره های ارزان فرانسه است !

                                   

 

یادگیری زبان فرانسه از طریق ادبیات

در نهایت ، فراموش نکنید که رمان ها همچنین می توانند به شما در بهبود زبان فرانسه با کتاب کمک کنند . اما کدام رمان ها را باید اول انتخاب کنید ؟ انتخاب آنقدر گسترده است که دادن یک پاسخ کوتاه دشوار است ، بدون ذکر این واقعیت که بسیار به سلایق ، الزامات و سطح زبان خواننده بستگی دارد .

La Gloire de mon père   اثر مارسل پانول ، زندگینامه نویسنده و فیلمساز سرشناس است . نویسنده ، متولد Aubagne ، قسمت های کلیدی دوران کودکی خود را بازگو می کند . این کتاب بیش از ادای احترام به شخصیت پدر ، در درجه اول برای کسانی است که به پرووانس علاقه دارند .

                 

از چه کتابهای دیگری می توانید برای تقویت زبان فرانسوی خود استفاده کنید ؟

تلفظ بخش مهمی از یادگیری زبان فرانسوی یا ارتقای مهارت های شما است ، بنابراین دستیابی به برخی از کتابهای مرجع در این زمینه ضروری است .

Les 500 exerciseices de phonétique  ( ۵۰۰ تمرین فونتیک) ، نوشته دومینیک ابری و ماری لور شالارون ، که توسط Didier منتشر شده است ، کتاب خوبی برای یادگیری زبان فرانسه است و فعالیت هایی را برای تمرین تلفظ ارائه می دهد . دانش آموزان همچنین تمریناتی را برای بهبود لحجه خود پیدا می کنند ، فعالیت هایی که بر ارتباط صداها و حروف نوشتاری ، تمرینات دیکته و غیره تمرکز می کنند .

                                  

 کدام کتاب برای دانشجویانی که قصد دارند DELF بگیرند توصیه می شود ؟

Le DELF 100٪ Réussite (DELF: 100٪ Pass) ، که توسط Didier منتشر شده است ، مجموعه ای است که شامل برگه هایی با توصیه ها ، تصحیحات با توضیحات و CD صوتی است . این به دانش آموزان کمک می کند تا از طریق نکات ارزشمند و مقاله های برای چهار آزمون کتبی و شفاهی آماده شوند . یک کتاب ضروری که همه چیزهایی را که برای موفقیت لازم دارید به شما می دهد !

برای آموزش های بیشتر در زمینه انگلیسی یا فرانسه دیگر مقالات ما را در متدنیو دنبال کنید .

 

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x