جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

ویژگی های یک مرکز زبان خوب چیست ؟ / چگونه یک آموزشگاه مناسب پیدا کنیم ؟

ویژگی های یک مرکز زبان خوب چیست ؟ / چگونه یک آموزشگاه مناسب پیدا کنیم ؟

چگونه مرکز آموزش زبان انگلیسی مناسب را بیابیم ؟

یافتن آموزشگاه زبان مناسب برای مطالعه زبان انگلیسی اولین قدم شما است ، بنابراین مهم است که آن را به درستی انجام دهید . چه نکاتی را باید در نظر بگیرید و چگونه می توانید انتخاب خود را انجام دهید؟ با متدنیو همرا باشید تا متوجه شوید .

امروزه انتخاب گسترده مکان هایی برای مطالعه زبان انگلیسی می تواند کمی دلم گرم کننده باشد ، بنابراین در اینجا چند نکته مفید برای راهنمایی شما وجود دارد .

سطح زبان انگلیسی خود را بیابید :

قبل از انتخاب محل تحصیل ، این می تواند به شما کمک کند که بدانید دانش شما از زبان انگلیسی در چه سطحی است زیرا می توانید دوره دقیق تری را برای رفع نیازهای خود مشخص کنید . آیا شما یک دانش آموز سطح مبتدی ، متوسط یا پیشرفته هستید ؟ و می خواهید به چه سطحی برسید ؟ سعی کنید یک آزمون آنلاین انجام دهید تا مشخص شود در حال حاضر در چه مرحله ای هستید .

طیف وسیعی از گواهینامه های زبان موجود :

امروزه برای بسیاری از افراد ، به ویژه دانشجویان دانشگاه و کسانی که به دنبال شغل هستند ، دریافت گواهی که سطح انگلیسی شما را نشان دهد ضروری است . بنابراین وقتی مرکز زبان خود را انتخاب می کنید ، تحقیق کنید که آیا این مرکز امکان دریافت مشهورترین گواهینامه های بین المللی مانند IELTS ، TOEIC و TOEFL ارائه می دهد یا خیر .

انعطاف پذیری :

تقریباً همه ما این روزها کارها و فعالیت های زیادی برای جا دادن در برنامه خود داریم و یافتن زمان برای مطالعه زبان انگلیسی در زندگی شلوغ شما آسان نیست . بنابراین اطمینان حاصل کنید که مرکزی که در آن تحصیل می کنید می تواند روزها و زمانهای قابل انعطافی را ارائه دهد و ترجیحاً امکان تحصیل در هر زمان که مناسب شماست را ارائه دهد . یکی از دلایل اصلی عدم تکمیل دوره انگلیسی خریداری شده توسط مردم این است که مر کز زبانی را که انتخاب کرده اند قادر به ارائه زمانهای انعطاف پذیر و ریتم مطالعه نیست و پس از از دست دادن چند درس ، دانش آموز عقب می افتد و تسلیم می شود .

انتخاب مرکزی بین المللی :

انتخاب مرکزی که بخشی از یک شبکه بین المللی است مزایای زیادی دارد . در مرحله اول ، می توانید از استانداردها و کیفیت مورد نیاز سازمان مطمئن شوید . ثانیاً ، شما می توانید بخشی از جامعه جهانی دانش آموزان باشید ، به این معنی که با دوستان از کشورهای دیگر دوست شوید و تجربیات یادگیری را به اشتراک بگذارید . و سوم ، روش یادگیری بصورت بین المللی مورد آزمایش قرار می گیرد و شناخته می شود .

موقعیت استراتژیک :

بهترین مدارس و مراکز زبان تقریباً همیشه در نقطه ای استراتژیک در شهر شما قرار دارند . آنها معمولاً در نزدیکی وسایل نقلیه عمومی محلی قرار دارند و در صورت امکان گزینه های پارکینگ نیز دارند . هنگام انتخاب بین مراکز ، این یک نکته مهم عملی است .

مدرن بودن آموزشگاه زبان :

مطالعه در محیطی جذاب ، باز و مدرن تأثیر بسزایی در یادگیری شما دارد . ممکن است بی ربط به نظر برسد ، اما همانطور که کیفیت محیط اداری شما بر کار شما تأثیر می گذارد ، محل تحصیل شما نیز همینطور است . بنابراین به دنبال مرکز یادگیری باشید که دارای فناوری روز و فضای دلپذیر باشد . این کار تفاوت را ایجاد می کند .

تا آنجا که ممکن است انگلیسی باشد 

یکی دیگر از ویژگیهای مهم مرکزی که برای تحصیل انتخاب می کنید این است که محیطی باشد که افراد فقط انگلیسی صحبت کنند . این بدان معناست که از لحظه ورود شما به مدرسه ، شما در محاصره زبان انگلیسی هستید و می توانید در هر لحظه تمرین کنید ، از محل پذیرایی گرفته تا محل بوفه و البته تا کلاس ها . به این ترتیب می توانید یادگیری خود را برای کل زمانی که به مطالعه اختصاص می دهید به حداکثر برسانید .

برای آموزش های بیشتر دیگر مقالات متدنیو را از دست ندهید : 

چگونه ادبیات میتواند بر یادگیری زبان انگلیسی تاثیر بگذارد ؟

پنج اصل مهم در یادگیری معکوس انگلیسی / flipped learning در تدریس انگلیسی چیست ؟

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x