جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

بهترین روش برای یادگیری لغات انگلیسی

یادگیری سریع و آسان لغات انگلیسی

چگونه لغات انگلیسی را سریع و آسان یاد بگیریم؟

یادگیری واژگان انگلیسی برای هر زبان آموز مهم است و باید بخشی اصلی هر دوره باشد . چند روش خوب برای مطالعه و مهمتر از همه به خاطر سپردن و استفاده از کلمات واژگان انگلیسی چیست ؟ برای انتخاب نکات مفید با متدنیو همراه باشید !

از کالوکیشن های کلمات استفاده کنید

مطالعه و تلاش برای به خاطر سپردن یک لیست طولانی از کلمات واژگان انگلیسی غیر مرتبط کار سختی است و چندان مفید نیست .  در عوض سعی کنید کلمات جدیدی را که موضوع مشترکی دارند یاد بگیرید و تمرین کنید .  یک آموزش اصولی  دارای دروسی با موضوعاتی است که گروهی از کلمات مرتبط را معرفی می کنند ، به عنوان مثال توصیف خانه شما ، خرید ، صحبت در مورد کار خود . این امر یادگیری را منطقی ، آسان و سرگرم کننده می کند .

در یادگیری لغات انگلیسی ترجمه نکنید

غریزه اولیه بسیاری از دانش آموزان این است که یک کلمه جدید را به زبان مادری خود ترجمه کنند ، اما انجام این کار سریع ترین راه برای فراموش کردن معنی است . بهترین راه برای یادگیری یک کلمه جدید مشاهده آن در متن است که می تواند به عنوان یک مثال بصری یا صوتی باشد . و اگر نمی توانید معنی را از متن درک کنید ، سعی کنید ابتدا تعریف را به انگلیسی بخوانید یا مترادف آن را بخوانید . ترجمه را آخرین گزینه خود قرار دهید .

خواندن یک راه عالی برای یادگیری لغات انگلیسی

یک راه عالی برای مرور کلماتی که قبلاً می شناسید و یادگیری کلمات جدید ، خواندن است . منظور ما از خواندن یک رمان طولانی نیست ، بلکه مقالات ، داستان های کوتاه ، اخبار ، پست های شبکه های اجتماعی و غیره است . پیشنهاد متدنیو این است که مقالاتی را که از Financial Times اقتباس شده اند بخوانید ، که شامل موضوعات مختلف از اقتصاد و سفر به فرهنگ و ورزش است . هر مقاله بر روی واژگان جدیدی متمرکز است که برای سطح شما مناسب است .

لغات انگلیسی را به هنگام یادگیری اولویت بندی کنید

انگلیسی در مقایسه با برخی از زبانها دارای واژگان شگفت انگیزی است ، اما تعداد کلماتی که ما به طور مرتب استفاده می کنیم نسبتاً محدود است ، که برای شما خبر خوبی است . این امر تمرکز مطالعات خود را بر نوع زبان روزمره ای که واقعاً به آن نیاز دارید ، بسیار مهم می کند .

تمرین در یادگیری لغات انگلیسی !

هنگامی که کلمات جدید را آموختید ، باید بارها و بارها از آنها استفاده کنید ، زیرا فقط با استفاده از زبان در ذهن شما ماندگار می شود . اگر قدم اول را بدون استفاده از دانش خود بردارید ، کلمات جدید را تقریباً بلافاصله فراموش خواهید کرد .

 

مقالات مرتبط:

هشت تکنیک موثر در آموزش واژگان به دانش آموزان

چگونه زبان انگلیسی را سریع تر یاد بگیریم ؟

 

 

 

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x