جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

۵ شهر برتر فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه

5 شهر برتر فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه

گاهی اوقات یادگیری زبان خارجه به معنی سفر به کشور مربوطه برای تحصیل و یا به معنی لذت بردن از فرهنگ آن کشور میباشد .

این بخش مهمی از فرایند برای جوانان و بزرگسالانی است که به دنبال غرق شدن زبانی هستند تا به آنها در بهبود مهارت ها و افزایش اعتماد به نفس کمک کنند .

هر نقطه از فرانسه مزایایی را ارائه می دهد که ممکن است برای مخاطبان مختلف جذاب باشد . آب و هوا ، غذا و هزینه زندگی برخی از عوامل کلیدی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند . بنابراین ، بهترین شهرهایی که می توانید در فرانسه زبان فرانسه یاد بگیرید کدام هستند ؟ آیا خیره کننده ترین شهرها و شهرهای واقع در ریورای فرانسه در لیست ظاهر می شوند ؟ آیا باید با معیارهای عینی هدایت شوید یا بر ترجیحات فردی تمرکز کنید ؟ با متود نیو همراه باشید

 

Antibes ، بهترین مکان برای یادگیری زبان فرانسه در فرانسه    

بهترین مکان برای تحصیل زبان فرانسه در فرانسه کجاست ؟ اگر به دنبال مکانی مناسب برای یادگیری زبان فرانسه هستید ، نمی توانید آنتیبس را نادیده بگیرید ! در قلب ریویرای فرانسه واقع شده و ۲۵ کیلومتر ساحل و ۳۰۰ ساعت آفتاب در سال آن را دوست خواهید داشت . شهر دوستانه ، که به دلیل پارک فناوری سوفیا آنتیپولیس با مشاغل پیشرفته خود مشهور است ، برای مطالعه مناسب است . این منطقه همچنین فرصت های شغلی زیادی را ارائه می دهد ، مزیتی برای هر کسی که امیدوار است روزی به فرانسه مهاجرت کند . اگر اقامت در یک خانواده میزبان را انتخاب کنید ، می توانید هر روز با صحبت کردن در مورد چیزهایی که مردم فرانسه به آن اهمیت می دهند مهارت های گفتاری خود را توسعه دهید .

پس از اتمام کلاسها ، فعالیت های بسیاری برای انتخاب وجود دارد : می توانید از موزه پیکاسو یا شهر قدیمی دیدن کنید ، در مسیر ساحلی به Cap d’Antibes قدم بزنید ، قایقهای تفریحی در Port Vauban را تماشا کنید ، Fort Carré را کشف کنید و بسیاری فعالیت دیگر . در مرکز بین المللی آنتیب ، مدرسه ای فرانسوی زبان در جنوب فرانسه ، در تابستان درس هایی برای خردسالان در محوطه دانشگاه برگزار می شود . در طول بقیه روز ، نوجوانان و کودکان با نظارت کارکنان توانمند و پرانرژی فعالیتهای ورزشی و فرهنگی انجام می دهند .

کن : یادگیری زبان فرانسه در پایتخت سینما                 

در مورد پایتخت مشهور سینمای جهان ، که به تفرجگاه Croisette ، هنرهای خیابانی ، هتلهای لوکس و فرش قرمز شهرت دارد ، چه باید گفت ؟ در فاصله ۷ کیلومتری آنتیب و ۳۰ کیلومتری نیس واقع شده است ، کن در یک نگاه برای شما جذاب خواهد بود . بعد از کلاس ، بازدید از منطقه تاریخی شهر ، Le Suquet ، ضروری است . در حالی که کن یک شهر جهانی است ، اجازه ندهید که شما را از اهداف یادگیری زبان خود منحرف کند : وقتی با دوستان خود یا خارج از منزل هستید عادت کنید که فقط به زبان فرانسوی صحبت کنید نه انگلیسی ! در تابستان ، دانش آموزان خردسال از محیط فوق العاده شهر در محوطه کارنو لذت می برند و از رویکرد فعال معلمان به آموزش بهره مند می شوند . این شهر توسط شبکه اتوبوسرانی شهری و همچنین قطارهای منطقه ای که همه شهرها و شهرهای واقع در ریویرای فرانسه ، از ونتیمیلیا تا سنت رافائل را به هم متصل می کند ، به خوبی خدمت رسانی می کند . از وقت خود در شهر برای بازدید از سینما استفاده کنید . تماشای نسخه اصلی یک فیلم فرانسوی یک تمرین عالی است و راهی برای به اشتراک گذاشتن علاقه فرانسه به سینما است .

زبان فرانسه را در پاریس بیاموزید

پاریس یکی از پربازدیدترین شهرهای فرانسه است و دلایل خوبی دارد ، فضای موجود در خیابان های وسیع طراحی شده توسط George-Eugène Haussmann ، هنرمندان مون مارتر ، گردشگاه های کنار رود سن و جذابیت Saint-Germain-des-Pres همه ارزش سفر به تنهایی را دارند . چرا بسیاری از مردم پایتخت را مکانی مناسب برای یادگیری زبان فرانسه می دانند ؟ بدون شک زیرا پاریس ، آخرین و نهایی ترین شهر عاشقانه ، امکان غوطه ور شدن کامل زبانی و فرهنگی را فراهم می کند .

عصاره ای از همه چیز که فرانسه ارائه می دهد . وقتی صحبت از غذا خوردن می شود ، انتخاب بسیار زیادی وجود دارد: یک قهوه در کافه یا آب نبات بخورید ، یا به رستورانی با ستاره میشلن بروید . البته ، چالش یافتن مکانی مقرون به صرفه برای اقامت در شهر نور ممکن است برخی افراد را از کار بیاندازد ، اما شرم آور است که خود را از این همه گنجینه فرهنگی محروم کنید .

 

Nice : شهری عالی که می توانید در آن فرانسوی خود را تقویت کنید 

اولین بار که از نیس دیدن می کنید ، از نور افسانه ای آن و رنگ خیره کننده مدیترانه ای شگفت زده خواهید شد . زبان آموزان بزرگسال از میراث فرهنگی شهر و معماری آن ، که یادآور ایتالیا گاریبالدی است ، قدردانی خواهند کرد . فرودگاه بین المللی نزدیک و خطوط تراموا متعدد ، رفت و آمد را آسان می کند . 

پس از کلاس های تابستانی در نیس ، می توانید دوستان زیادی پیدا کنید زیرا این شهر دانشگاهی با نزدیک به ۴۰،۰۰۰ دانشجو یکی از سرزنده ترین شهرهای فرانسه است . اگر تصمیم بگیرید که در کنار یک خانواده میزبان بمانید ، به سرعت مهارت های خود را تقویت کرده و با فرهنگ محلی آشنا می شوید .

یادگیری زبان فرانسه در Biarritz

بیاریتز یک انتخاب عالی است زیرا یکی از بهترین مکان های فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه و گزینه ای عالی برای ترکیب وقت آزاد و تحصیل است . به عنوان پایتخت موج سواری اروپا ، مطمئناً بین جوانان و بزرگسالان محبوب است . اسب سواری ، تنیس ، اسکیت بورد ، پلتا باسکی و غواصی از دیگر فعالیت هایی است که در منطقه محبوب است . این مکان برای هر کسی که عاشق طبیعت یا ورزش است ساخته شده !

کلاسهای فرانسوی برای خردسالان در صبح در اردوی تابستانی و با کلاسهای کوچک برگزار می شود تا تمرین برای زبان آموزان آسانتر شود . بعدازظهرها یا به کلاسهای فشرده اختصاص داده می شود تا به توسعه مهارتهای گفتاری کمک کند یا فعالیتهای خارج از منزل (گشت و گذار ، بازدید از موزه ها ، والیبال ساحلی و غیره ) . در مورد غذا ، به خودتان اجازه دهید وسوسه برخی تاپاها شوید ، بشقاب های کوچکی که در آن سوی پیرنه بسیار آشنا هستند و همچنین از ویژگی های غذاهای محلی در این منطقه هستند .

مقالات پیشنهادی : 
بهترین کتاب های خودآموز برای یادگیری زبان فرانسه
حروف اضافه at, on, in و انواع کاربرد های آنها

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x