جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

نکات مهم در مورد هزینه ها در حین تدریس در امارات

نکات مهم در مورد هزینه ها در حین تدریس در امارات

 

بر کسی پوشیده نیست که تدریس در خارج از کشور در خاورمیانه قراردادهای بسیار پرسودی را برای معلمان در نظر میگیرند . مزایای قرارداد و حقوق بسیاری از موقعیت‌های آموزشی خاورمیانه در مقایسه با سایر فرصت‌های تدریس در خارج از کشور بسیار کمرنگ است . چنین برنامه هایی ، راهی عالی برای معلمان دارای گواهینامه برای گسترش تجربیات حرفه ‌ای خود ، سفر در سراسر جهان و صرفه ‌جویی در هزینه‌ها به طور همزمان است . من از ژانویه ۲۰۱۰ تا دسامبر ۲۰۱۵ در ابوظبی تدریس کردم . بخشی از دلیل ماندن من برای چنین مدت طولانی به خاطر مزایای مالی شگفت انگیز بود . من توانستم یک زندگی لوکس داشته باشم در حالی که هنوز بیش از ۱۰۰۰ دلار در ماه میتوانستم پس انداز کنم . می توانستم سفر کنم ، در بسیاری از فعالیت های اجتماعی شرکت کنم ، تمام بدهی هایم را بپردازم و پس انداز کنم ! در زیر خلاصه ای از هزینه شخصی من در حین تدریس در امارات متحده عربی ، زندگی در العین ، ابوظبی آمده است . امیدواریم این به شما کمک کند تا تصور بهتری از میانگین هزینه زندگی یک زوج در امارات داشته باشید . بودجه زیر بر اساس عادات مخارج فردی و تعداد اعضای خانواده شما متفاوت خواهد بود . پس انداز شما بسته به اهداف مالی شخصی شما متفاوت خواهد بود . بسیار مهم است که بین هزینه ها و پس انداز خود تعادل ایجاد کنید تا از تجربه تدریس بین المللی خود حداکثر استفاده را ببرید .

درآمد

میانگین حقوق ماهیانه من به عنوان معلم در امارات حدود ۳۶۰۰ دلار در ماه بود . حقوق در امارات معاف از مالیات است . من یک معلم جدید بودم ، بنابراین حقوق من در پایین ترین سطح دستمزد قرار داشت ، با این حال ، این مبلغ برای زندگی راحت و پس انداز پول کافی بود .

محل اقامت

بسیاری از قراردادهای آموزشی در امارات متحده عربی کمک هزینه مسکن یا مسکن ارائه می دهند . من در یک آپارتمان بزرگ ۲ خوابه به عنوان یک معلم مجرد زندگی می کردم . اجاره به عنوان بخشی از مزایای قرارداد پوشش داده شد . من مجبور شدم هزینه خدمات شهری خود را که شامل آب و برق ( حدود ۱۶۰ دلار در ماه ) و اینترنت (تقریباً ۹۵ دلار در ماه) میشد را بپردازم . وقتی رسیدم کمک هزینه اثاثیه هم به من دادند . من توانستم با نصف قیمت چند مبلمان کم استفاده عالی تهیه کنم و مقداری از این پول را پس انداز کردم .

 

حمل و نقل

رایج ترین و راحت ترین راه برای سفر در امارات با ماشین است . هنگام زندگی در امارات متحده عربی ، اجاره یا خرید یک ماشین نو یا دست دوم بسیار مهم است . برخی از شهرهای بزرگتر دارای حمل و نقل عمومی هستند ، اما ممکن است گران و غیر قابل اعتماد باشند . من تصمیم گرفتم یک ماشین ( یک تویوتا یاریس ) را با قیمت ۴۳۵ دلار در ماه کرایه کنم . برای گزینه های بیشتر در مورد اجاره یا خرید ماشین ، dubizzle.com را بررسی کنید . به یاد داشته باشید ، با رانندگی هزینه های بنزین نیز اضافه میشود . گاز در امارات متحده عربی نسبتاً ارزان است و برای پر کردن یک مخزن فقط ۱۳ دلار هزینه میکنید .

من مجبور نبودم هزینه تعمیر و نگهداری خودرو را بپردازم زیرا آن را اجاره کرده بودم ، اما اگر تصمیم به خرید ماشین دارید ، باید هر ماه مقداری پول اضافی را برای هزینه های متفرقه خودرو ( مانند تنظیم یا تعویض روغن کنار بگذارید ) .

تلفن

وقتی به امارات رسیدم قفل گوشی هوشمندم باز شد . من توانستم یک بسته ماهانه را بخرم که شامل ۱ گیگابایت داده و پیام نامحدود و مکالمه محلی به مبلغ تقریباً ۲۸ دلار در ماه .

مواد غذایی

من به طور متوسط حدود ۳۰۰ دلار برای خرید مواد غذایی برای خودم و شوهرم هزینه کردم . این شامل خرید در خواربارفروشی و سوپر مارکت های خارجی منحصر به فردتر و گران قیمت است . گاهی اوقات دوست دارید طعم غذا هایی که در خانه میخوردید را دوباره حس کنید .

رستوران ها

ما عادت داشتیم برای غذا خوردن زیاد بیرون برویم ، چون انواع غذاهای محلی و خارجی در امارات موجود است . اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید اما همچنان می خواهید بیرون غذا بخورید ، پیشنهاد می کنم رستوران های محلی را امتحان کنید . شما می توانید یک شاورما را با ۱ دلار تهیه کنید . به طور کلی من و شوهرم حدود ۳۰۰ دلار در ماه برای غذا خوردن در خارج از خانه خرج ممی کردیم .

خريد كردن

علاقه خرید من به طور کامل توسط مراکز خرید بزرگ در امارات ارضا شد . در امارات مالیاتی وجود ندارد ، بنابراین شما قیمت برچسب را میپردازید . من حدود ۳۰۰ دلار در ماه خرج می کردم . یک راه عالی برای خرید در امارات متحده عربی ، بازدید از بازارهای محلی یا  Karama، یک بازار خرید عمده در دبی می باشد .

سرگرمی

هزینه های سرگرمی من ( غیر از غذا خوردن یا خرید کردن ) به حدود ۲۰۰ دلار در ماه رسید . بیشتر هزینه های سرگرمی من از دیدار دوستان در دبی و ابوظبی و شرکت در فعالیت های گروهی مانند صبحانه جمعه و قایق سواری بود ( بله ، شما می توانید  بسیاری از فعالیت های تفریحی که در کشور های دیگر بسیار پر هزینه است با هزینه بسیار ناچیزی در امارت انجام دهید ! )

مسافرت

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با خرید بسته های آنلاین از سایت های معاملات مختلف ، می توانستم با هزینه نسبتاً کم به کشورهای مختلف سفر کنم . به عنوان مثال ، من با یک Groupon ( شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است ، که در زمینه خرده فروشی آنلاین ، معامله و خرید و فروش اینترنتی فعالیت می نماید ) به مدت چهار روز با قیمت ۸۰۰ دلار به کنیا رفتم . من همچنین توانستم با حدود ۵۰۰ دلار یک سفر آخر هفته به سریلانکا داشته باشم . همچنین به عنوان بخشی از قراردادم ، بلیط رفت و برگشت هواپیما برایم در نظر گرفته شد ، بنابراین می ‌توانم سالی یک‌ بار به خانه برگردم .

متفرقه

من ۲۰۰ دلار اضافی در ماه برای هزینه های متفرقه در نظر میگرفتم . مواردی مانند عضویت در باشگاه ، تاکسی ، هدایا ، کوتاه کردن مو / زیبایی همگی در این دسته گنجانده می شوند .

 

من امارات متحده عربی را به هر کسی که به دنبال تدریس در خارج از کشور است توصیه می کنم . تدریس در خارج از کشور در امارات متحده عربی هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای یک تجربه ارزشمند بود و حقوق به من این امکان را می داد که بیشتر از چیزی که در کشورم آرزویش را داشتم پس انداز کنم .

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x