جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

حقوق مدرس زبان در کره چقدر است و چقدر میتوان پس انداز کرد؟

چقدر می توانید از آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی درآمد کسب کنید و پس انداز کنید ؟

 

کره جنوبی یکی از بهترین کشورها برای آموزش زبان انگلیسی و صرفه جویی در هزینه است . این به دلیل هزینه های ارزان زندگی ، حقوق و مزایای نسبتاً بالا است که به معلمان بین المللی ارائه می شود . اگرچه این بالاترین دستمزد در بازار آموزش ESL نیست ، اما یکی از آسان ‌ترین کشورها برای صرفه ‌جویی در هزینه‌ها است ، زیرا هزینه اقامت و جاگیری پایینی دارد ، و این واقعیت که پروازها ، مسکن ، مراقبت‌های بهداشتی و پاداش‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند . اکثر معلمانی که به کره سفر می کنند ، بدون بدهی و با پس انداز به سفر خود در کره پایان میدهند .

حقوق و مزایا نقش مهمی در هجوم معلمان زیادی در سال به کره دارد . اما ، هزارن دلیل دیگر نیز وجود دارد از کیمچی تا  KPOP، پایانی برای تبدیل شدن فرهنگ کره‌ای به جریان اصلی وجود ندارد و کنجکاوی در مورد شبه جزیره در حال افزایش است . کره ای ها از فرهنگ غذایی مطنوعی برخوردارند که گاهی به عنوان مقصد گردشگری در نظر گرفته میشود . غذاهای تخمیری کره ای و مراقبت های پوستی مانند حلزون درمانی نیز شامل لیست جاذبه ها و فرهنگ کره می باشد .

کنجکاوی فرهنگی رو به رشد جهانی در مورد کره جنوبی را با حقوق عالی و پس‌اندازهای بالقوه پیشنهادی برای معلمان زبان انگلیسی ترکیب کنید و اساساً کشوری خواهید داشت که برای معلمان در تمام سطوح جذاب است .

یک معلم ESL در کره جنوبی چقدر درآمد دارد ؟

یک سرچ گوگل نشان می دهد که معلمان ESL در کره جنوبی از ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار در ماه درآمد خواهند داشت . بیشتر حقوق ها در این محدوده هستند ، اما مانند همه چیزهایی که به سرعت در گوگل جستجو می شوند ، این اطلاعات به سختی سطح درآمد و پس انداز شما را در کره جنوبی نشان می دهد .

میانگین حقوق واقعی معلمان انگلیسی در کره جنوبی

میانگین حقوق ها بسته به تجربه ، صلاحیت ها و نوع موسسه ای که در آن تدریس می کنید متفاوت است . سه نوع موقعیت اصلی برای معلمان ESL در کره جنوبی وجود دارد از جمله مدارس دولتی ، مدارس خصوصی و کالج ها / دانشگاه ها .

جدول زیر نمای کلی از حقوق و مزایایی را که می ‌توانید در بازه‌های حقوق پایین ، متوسط و بالا برای هر یک از سه دسته اصلی انتظار داشته باشید ، ارائه می ‌دهد .

 

حقوق و مزایا برای معلمان انگلیسی در کره جنوبی
رنج بالا به

دلار / ماه

رنج متوسط به

دلار / ماه

رنج پایین به

دلار / ماه

$۲,۴۰۰ $۲,۰۰۰ $۱,۶۰۰ حقوق مدارس دولتی به عنوان مثال

( EPIK ، JLP ، GEPIK )

• مسکن

• ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

• پروازهای رفت و برگشت

• پاداش پایان سال (یعنی حقوق یک ماه)

• کمک هزینه تسویه حساب (تقریباً ۳۰۰ دلار)

• ۲۰ روز مرخصی با حقوق

طرح بازنشستگی (قابل استرداد )

 

 

 

 

·       مسکن

·       ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

·       پروازهای رفت و برگشت

·       پاداش پایان سال (یعنی حقوق یک ماه)

·       کمک هزینه تسویه حساب (تقریباً ۳۰۰ دلار)

·       ۲۰ روز مرخصی با حقوق

·       طرح بازنشستگی (قابل استرداد )

·       مسکن

·       ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

·       پروازهای رفت و برگشت

·       پاداش پایان سال (یعنی حقوق یک ماه)

·       کمک هزینه تسویه حساب (تقریباً ۳۰۰ دلار)

·       ۲۰ روز مرخصی با حقوق

·       طرح بازنشستگی (قابل استرداد)

مزایا
$۲,۰۰۰

 

$۱,۸۰۰ $۱,۶۰۰ حقوق مدارس خصوصی

(با نام مستعار هاگوونز)

·       مسکن

·       پرواز های رفت و برگشت

·       مسکن

·       پرواز های رفت و برگشت

·       مسکن

·       پرواز های رفت و برگشت

مزایا

 

$۳,۰۰۰ $۲,۵۰۰ $۲,۰۰۰  

حقوق

 

دانشگاه ها
·       کمک هزینه مسکن/مسکن سخاوتمندانه

·       تا هشت هفته مرخصی با حقوق

·       ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

·       طرح بازنشستگی

·       کمک هزینه مسکن/مسکن سخاوتمندانه

·       تا هشت هفته مرخصی با حقوق

·       ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

·       طرح بازنشستگی

·       کمک هزینه مسکن/مسکن سخاوتمندانه

·       تا هشت هفته مرخصی با حقوق

·       ۵۰ درصد مراقبت های بهداشتی

·       طرح بازنشستگی

مزایا

 

 

چرا حقوق مدارس خصوصی در مقابل مدارس دولتی در کره متفاوت است ؟

مدارس خصوصی قبلاً دستمزدهای بسیار بالاتری را برای معلمان ESL پرداخت می کردند ، اما در سال های اخیر ، مدارس دولتی این شکاف را کاهش داده اند و یکسری مزایا را به قراردادهای خود اضافه کرده اند تا آنها را برای معلمان انگلیسی زبان بومی جذاب تر کنند . به طور کلی ، مدارس دولتی شرایط کاری بهتری دارند ، معلمان با مواردی مانند پاداش پایان سال ، بازگرداندن سپرده ها و عدم نیاز به پراخت هزینه های مربوط به بلیط پرواز ، مشکلات کلی کمتری دارند . آنها همچنین ساعات و تعطیلات بهتری را ارائه می دهند .

 برخی از مدارس خصوصی استاندارد خدمات مشابهی را ارائه می دهند ، اما به معلمان توصیه می شود قبل از پرواز در سراسر جهان ، از طریق یک شرکت استخدام کننده معتبر اقدام کنند و درباره مدرسه خصوصی به طور کامل تحقیق کنند . واقعاً نیازی به ریسک کردن در مورد مدرسه ای که از آن مطمئن نیستید وجود ندارد وقتی مدارس زیادی با شهرت عالی که معلمان ESL را استخدام می کنند وجود دارد .

به دنبال به حداکثر رساندن پتانسیل پس انداز خود هستید ؟ تدریس در مناطق روستایی کره را نادیده نگیرید .

بسیاری از مدارس روستایی بودجه کافی (یا دانش آموزان) برای توجیه هزینه های استخدام معلم انگلیسی زبان بومی ندارند . اما آنها همچنان برای این تجربه ارزش قائل هستند . مدارس کوچکتر گاهی اوقات به مدارس بزرگتر پول می دهند تا یک روز در هفته معلم انگلیسی آنها را قرض بگیرند ( به آن travel school  نیز می گویند) ، یا حتی چند ساعتی بصورت آنلاین از آموزش های معلم زبان بهره مند شوند . برنامه مدرسه دولتی ساعت زیادی ندارد ( بسته به مدرسه شما می تواند بین ۹ تا ۲۲ ساعت در هفته باشد ) . این به این معنی است که ممکن است موقعیتی به دست آورید که شما قادر سازد هم زمان در مدرسه ای دیگر تدریس کنید . اگر در ساعات اداری خود یک یا دو ساعت به صورت آنلاین به مدارس روستایی مجاور آموزش دهید ، سایر مدارس هزینه اضافی ای را به شما پرداخت میکنند .

 هیچ کدام از این برنامه ها قطعی نیست ، اما اگر مصمم هستید که پول زیادی پس انداز کنید یا بدهی دانشجویی دارید ، ارزش آن را دارد که یک منطقه روستایی را در نظر بگیرید . در مناطق روستایی معلمان انگلیسی کمتری وجود دارد ، بنابراین شما معمولاً انواع پاداش‌ها و مزایا را برای طولانی تر شدن ساعات قرار داد دریافت میکنید . برخی از مناطق روستایی ۳۰۰۰۰ نفر ساکن دارند ! شهرها با روستاهای دورافتاده ای که ممکن است در ذهن داشته باشید فاصله زیادی دارند . حمل و نقل عمومی بهترین گزینه میتواند باشد ، و شایان ذکر است که کره کوچک است ، شما هرگز از نزدیکترین شهر دور نیستید .

هزینه های اولیه برای آموزش در کره جنوبی چقدر است ؟

کره برای بسیاری از فارغ التحصیلان جذاب است زیرا هزینه های اقامت نسبتاً پایینی دارد . در عرض یک ماه پس از ورود به کشور کره ، معمولاً هزینه پرواز به معلمان پرداخت میشود و همچنین پاداش اولیه ای را برای کمک به آنها برای خرید چند چیز اضافی برای آپارتمانشان در نظر میگیرند . بیشتر آپارتمان‌ ها به آنچه معلمان نیاز دارند مجهز شده‌اند ، اما می ‌توان از این پاداش برای خرید ملحفه ‌های جدید یا خرید یک مخلوط‌کن استفاده کرد . بسیاری از معلمان این پول را به عنوان پس انداز خرج نمیکنند زیرا معادل حدود ۳۰۰ دلار آمریکا است .

با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که باید برای پروازها هزینه کنید ( هزینه آنها بازپرداخت می شود ) و پول کافی برای دوام در ماه اول داشته باشید . هنگامی که ماه اول را پشت سر گذاشتید ، تمام پول را پس خواهید گرفت ، اما ارزش آن را دارد که برنامه ریزی داشته باشید .

بیمه درمانی معلمان زبان انگلیسی در کره جنوبی چگونه است ؟

نه تنها مراقبت های بهداشتی در کره جنوبی بسیار ارزان است ، بلکه اکثر مدارس دولتی بسته مراقبت های بهداشتی یارانه ای ارائه می دهند . این بدان معنی است که اگر نیاز به مراجعه به بیمارستان دارید ، نیازی به وحشت کردن نیست . اگر می ‌خواهید یک سال در خارج از کشور زندگی کنید ، بیمه مسافرتی می ‌تواند بسیار گران باشد ، بنابراین دانستن اینکه خدمات بهداشتی در این کشور وجود دارد ، به این معنی است که تا زمانی که بسته مراقبت‌های بهداشتی کره‌ای شامل حال شما شود ، دیگر نیازی نیست نگران دریافت بیمه مسافرتی باشید .

حقوق بازنشستگی معلمان ESL ( زبان انگلیسی ) در کره جنوبی چگونه است ؟

این احتمال وجود دارد که حقوق بازنشستگی در حال حاضر در لیست اولویت های شما قرار نگیرد ، به خصوص اگر برای پرداخت بدهی دانشجویی پس انداز می کنید یا سعی می کنید مقداری پول پس انداز کنید . اما این بدان معنا نیست که هنگام بررسی مکان تدریس در کره جنوبی باید این مزیت را نادیده بگیرید . معلمان کانادا و ایالات متحده می توانند هر آنچه را که به حقوق بازنشستگی خود پرداخت کرده اند در پایان قراردادشان پس بگیرند .

آیا می توانم با تدریس خصوصی در کنار کار رسمی خود در کره جنوبی درآمد بیشتری کسب کنم ؟

پاسخ آسان این است که بله ! کره جنوبی مکانی بسیار رقابتی برای دانش آموزان است و برخی از والدین برای در اختیار قرار دادن بهترین تحصیلات ممکن به فرزندان خود از هیچ کوششی دریغ نمیکنند . انگلیسی یکی از سه درس اصلی در مدارس است ( نمرات عالی در زبان کره ای ، ریاضی و انگلیسی برای ورود به هر دانشگاه خوب لازم است ) ، بنابراین این بدان معناست که والدین زیادی وجود دارند که مایل به استخدام معلمان خارجی به عنوان معلم خصوصی هستند .

پاسخ بهتر این است که نه ! اگرچه معلمان ESL می توانند با آموزش خصوصی به دانش آموزان محلی پول اضافی دریافت کنند اما این فرآیند پرداخت نقدی در واقع نقض مقررات ویزا است . اگر قبلاً با یک مدرسه قرارداد دارید ، بهتر است که به قراردادی که امضا کرده اید پایبند باشید . پاداش های متعدد ، پروازهای مجانی و بیمه درمانی ارزش بیشتری نسبت به ریسک برای ۱۰۰ دلار اضافی در هفته از طریق تدریس خصوصی خواهد داشت . در عوض ، چرا امکان زیر را امتحان نکنید ؟

تدریس در کمپ تابستانی کره جنوبی

چیزی که بسیاری از معلمان در مورد تدریس در کره جنوبی متوجه نمی شوند این است که وقتی در آنجا هستید ممکن است فرصت های دیگری برای تکمیل درآمد خود بیابید . هنگام بررسی ، مطمئن شوید که این فرصت ها از طریق کانال ‌های رسمی ارائه می ‌شوند ، زیرا نمی ‌خواهید ویزای خود را نقض کنید .

به عنوان مثال ، برنامه‌هایی مانند  EPIK ( یکی از بهترین برنامه‌های تدریس در خارج از کشور ) و JLP اغلب از مجموعه معلمانی که در کشور حضور دارند برای استخدام مدرسین زبان در اردوهای تابستانی انگلیسی خود استفاده میکنند . این کمپ ها همچنین تعدادی معلم قرارداد موقت را جذب می ‌کنند ، اما عمدتاً از میان معلمانی که با مدارس دولتی قرار داد دارند مربی های خود را انتخاب میکنند .

مدارس خصوصی نیز کمپ های تابستانی خود را برگزار میکنند ، اما ممکن است در حال حاضر بخشی از قرارداد اولیه شما در نظر گرفته شود . در مدارس دولتی ، هر چیزی خارج از ساعات اصلی مدرسه ای که در آن مشغول به کار هستید ( که توسط هیئت مدیره مدرسه ! نه مدرسه شما ارائه می شود ) اضافه کاری در نظر گرفته می شود و با هزینه های سفر و معادل حدود ۵۰۰ دلار آمریکا برای یک هفته آموزش دانش آموزان حاظر در اردو همراه خواهد بود . اگر بتوانید این موقعیت را به چنگ آورید ، می تواند یک پاداش خوب در پایان ترم باشد . همچنین این یک راه عالی برای ملاقات با معلمان دیگر و دانش آموزان جدید است .

با آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی چقدر میتوانید پس انداز کنید ؟

هیچ عدد معین و سریعی برای این موضوع وجود ندارد زیرا همه افراد متفاوت هستند . برخی از معلمان هزینه های زیادی را برای لوازم آرایشی و سفر خرج می کنند در حالی که برخی دیگر با بودجه محدودی کار می کنند . معلمان می توانند به راحتی معادل ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا همرا با گشت گذار در شهر و آواز خواندن در طول تمام شب در غرفه های Karaoke پس انداز کنند . افرادی که برنامه ریزی دقیقی برای مخارج خود دارند میتوانند تا ۱۷۰۰۰ دلار نیز پس انداز کنن و حتی خسیس ترین افراد میتوانند بیشتر از این مقدار پس انداز کنند .

در کره جنوبی می توانید از یک سبک زندگی شگفت انگیز لذت ببرید ، اما اگر علاقه مند به پس انداز یا مجبور به پرداخت وام هستید ، ممکن است بخواهید بودجه ای در نظر بگیرید و به آن پایبند باشید . ممکن است وسوسه انگیز باشد که آخر هفته های متعددی را در مناطق خرید سئول بگذرانید یا به ژاپن که مسافت بسیار کمی دارد سر بزنید . اما اگر برنامه های بزرگی برای حقوق خود دارید ، باید کمی مراقب باشید . کارهای ارزان زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

اکثر معلمان قادر هستند مقدار قابل توجهی از پول خود را پس انداز کنند یا اقساط را بپردازند ، در حالی که هنوز از همه چیزهایی که کره ارائه میدهد لذت میبرند . اگر علاقه مند به پس انداز و صرفه جویی زیاد هستید ( مانند خیلی های دیگر ) ، سعی کنید بیشتر سفرهای خود را در داخل کشور انجام دهید ، کوه های بی پایان کره بهانه ای برای کوه نوردی میتوانند باشند و بیشتر غذاهای کره ای بخورید .

 

به طور واقعی چقدر میتوان به ازای هر ماه تدریس در کره پس انداز کرد ؟

بسیاری از معلمان موفق می شوند بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه کنار بگذارند . معلمانی هستند که خیلی بیشتر پس انداز می کنند و معلمانی هستند که به میزان قابل توجهی کمتر پس انداز می کنند ، اما می توانند راحت زندگی کنند و هنوز هم این مقدار را پس انداز کنند .

میانگین هزینه زندگی در کره جنوبی ( بر اساس سئول – گران ترین شهر )

اگر بخواهیم مدام در رابطه با اینکه کره چقدر ارزان است صحبت کنیم خسته میشویم . به جای آن ، میتوانیم یک نگاه اجمالی به قیمت ها در کره در گران ترین حالت داشته باشیم .

هزینه متوسط به دلار آمریکا خدمات رفاهی
$۱۶۰ پایه (برق، گرمایش، تهویه مطبوع، آب، زباله)
·       ۶۰ دلار در ماه برای یک قرارداد

·       ۲۰/۳۰ دلار در ماه در برخی از گزینه های پیش پرداخت

تلفن همراه
غذا و نوشیدنی
غذای مک دونالد
$۶-۷ غذا در یک رستوران کره ای (ارزان)
$۱۰-۱۵ غذا در یک رستوران کره ای (قیمت متوسط)
کاپوچینو (معمولی)

 

بنابراین چقدر آسان است که در کره جنوبی شغل تدریس زبان انگلیسی پیدا کنید ؟

واجد شرایط بودن برای مشاغل آموزشی در کره جنوبی دشوار نیست . تنها چیزی که واقعا نیاز دارید یک مدرک TEFL و یک مدرک لیسانس است . می توان برای موقعیت ها و مدارس خصوصی یا کارهای پاره وقت که به هر دو مدرک نیاز ندارند اقدام کرد ، اما به طور کلی ، اکثر معلمان این حداقل شرایط را دارند . کره به تجربه و صلاحیت ها اهمیت میدهد . هرچه ساعات تدریس شما بیشتر باشند و صلاحیت های بیشتری داشته باشید ، حقوق بیشتری دریافت خواهید کرد .

۱۰ روش شگفت انگیز برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی

چرا باید ادبیات بخوانیم ؟ / فایده مطالعه ادبیات انگلیسی چیست ؟

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x