جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه یک موقعیت شغلی تدریس خارج از کشور را پیدا کنیم؟

چگونه یک موقعیت شغلی تدریس خارج از کشور را پیدا کنیم؟

 

تدریس در خارج از کشور می تواند تجربه بسیار ارزشمندی باشد . شما از منطقه امن خود خارج میشوید و اغلب اوقات ، در یک کشور خارجی تدریس می کنید که دانش آموزان به زبان دیگری صحبت می کنند . شما چیزهایی در مورد خودتان یاد خواهید گرفت و به عنوان یک مربی نیز رشد خواهید کرد . معلمان بی شماری گفته اند که می توانند آنچه را که به عنوان مربی در خارج از کشور آموخته اند به کشور خود انتقال دهند .

تدریس در خارج از کشور بسیار عالی به نظر می رسد ، اینطور نیست ؟ ممکن است بپرسید چگونه می توانم شغل تدریس در خارج از کشور پیدا کنم ؟

در ادامه مراحل کلیدی که باید برای یافتن شغل معلمی در خارج از کشور انجام دهید آورده شده است .

بر اساس صلاحیت های خود ، بدانید که برای چه مشاغل آموزشی واجد شرایط هستید.

برای تدریس حداقل به مدرک لیسانس نیاز دارید . اگر مدرک لیسانس همراه با مجوز تدریس معتبر صادر شده توسط مرجع معتبر صدور مجوز معلمی دارید ، گزینه های بسیار بیشتری خواهید داشت و می توانید در مناطق خاصی از جمله خاورمیانه تدریس کنید .

اگر مجوز تدریس ندارید ، همچنان می توانید تدریس کنید ! حتماً الزامات هر آگهی شغلی را بررسی کنید ، زیرا ممکن است گواهی  ESL، مانند گواهینامه  TEFL، مورد نیاز باشد . به احتمال زیاد ، پس از دریافت گواهینامه TEFL ، موقعیت خوبی برای تدریس در کشورهای آسیایی مانند چین ، کره جنوبی و تایلند خواهید داشت . برخی از موقعیت ها ممکن است به تجربه تدریس پس از صلاحیت نیز نیاز داشته باشند ، اما هر تجربه مرتبط با تدریس یک امتیاز محسوب می شود .

درباره کشورهای مورد علاقه خود تحقیق کنید و لیستی از ۵ کشور برتر تهیه کنید .

اکنون که بر اساس سوابق تحصیلی خود ، درک کلی از جایی که می ‌توانید بروید ، دارید ، کمی تحقیق کنید تا مشخصاً تایین کنید به کجا برای تدریس در خارج از کشور میخواهید بروید . شاید همیشه دوست داشته اید به کشور خاصی سفر کنید یا در گذشته به کشوری سفر کرده اید و آن را دوست داشته اید . دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که چرا می خواهید در یک کشور خاص تدریس کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشورهای مختلف و فرهنگ آنها و اطلاعات جغرافیایی قابل توجه ، میتوانید از سایت های مختلفی کمک بگیرید .

رزومه یا CV خود را آماده کنید و گواهینامه های خود را جمع آوری کنید .

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، مطمئن شوید که رزومه شما به روز است و تمام تجربیات و تحصیلات مرتبط شما را برجسته می کند .

 

برای ایجاد یک حساب Teach Away ثبت نام کنید .

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، درخواست برای موقعیت های تدریس از طریق Teach Away قابل اعتماد تر از پرواز به یک کشور خارجی و درخواست شغل زمانی است که در آنجا هستید . به این ترتیب ، شما می توانید به راحتی با بودن در خانه در خواست خود را اعلام کنید . قطعا استرس کمتری نسبت به انتقال خود و تمام خانواده به یک کشور خارجی و تلاش برای یافتن شغل خواهید داشت ! در Teach Away به راحتی میتوانید در سه مرحله رزومه خود را برگذاری کنید و اطلاعات اضافی خود را بیان کنید .

برای مصاحبه های خود آماده شوید .

اگر شما کاندیدای مورد علاقه شرکت یا مدرسه مورد نظر باشید ، با شما تماس خواهند گرفت . مانند هر مصاحبه شغلی ، حتماً آماده شوید تا بتوانید با اطمینان پاسخ های خود را منتقل کنید .

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x