جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

بهترین کتاب های زبان فرانسه

بهترین کتاب های زبان فرانسه

 

من این راهنما را ایجاد کردم تا برخی از بهترین کتاب های فرانسوی و منابع خواندن  به زبان فرانسوی را برای زبان آموزان به اشتراک بگذارم . بیشتر این کتاب ها بخشی از قفسه کتاب من شده اند . من تمام این کتاب ها را خوانده و از آن ها لذت برده ام به همین دلیل آنهارا به اشتراک گذاشته ام .

بهترین داستان های کوتاه برای کودکان به زبان فرانسوی (Le Petit Prince)

                      بهترین داستان های کوتاه برای کودکان به زبان فرانسوی (Le Petit Prince)    

اگر این کتاب در فهرست بهترین کتاب های فرانسوی من قرار نگیرد ، توهین آمیز است . Le Petit Prince یک رمان کودکانه با حضم آسان برای تمام سنین است . هر زمان که مردم مطالب خواندنی به زبان فرانسه را در خواست کنند این کتاب به آنها معرفی میشود .

من این کتاب را ابتدا برای یک کلاس فرانسوی در مقطع دبیرستان خواندم و چند سال بعد تصمیم گرفتم دوباره آن را مرور کنم . وقتی صفحه اول را باز کردم ، نتوانستم آن را زمین بگذارم . یک داستان بسیار زیبا در مورد عشق ، دوستی و معصومیت است . وقتی برای اولین بار آن را به عنوان یک دانشجوی سال اول خواندم ، نمی توانستم باور کنم که مجبور شدم کتابی که برای « کودکان » نوشته شده بخوانم ، و بسیاری از صفحات و قسمت هایی را که نمی توانستم بفهمم را رد کردم . با این حال ، این کتاب فوق‌العاده قدرتمند است و بسیار عمیق‌ تر از رمان ‌های معمولی کودکان است . یک جادو و گرمای غیرقابل توضیحی در اطراف این کتاب وجود دارد و من آن را صمیمانه به هر کسی توصیه می کنم .

بهترین کتاب درسی مبتدیان (  EASY FRENCH STEP-BY-STEP)

      بهترین کتاب درسی مبتدیان (  EASY FRENCH STEP-BY-STEP)                

این راهنمای ۴۰۰ صفحه ای از McGraw Hill برای مبتدیان فرانسوی طراحی شده است . این واقعاً یکی از بهترین کتاب های درسی موجود در بازار است .

 

STUFF PARISIANS LIKE: Discovering the Quoi in the Je Ne Sais Quoi

               STUFF PARISIANS LIKE: Discovering the Quoi in the Je Ne Sais Quoi                                   

این کتاب نوشته Olivier Magny به تفکر ساکنین شهر پاریس می پردازد و شخصیت واقعی و فرهنگ معاصر پاریسی ها را آشکار می کند . این کتاب به فصل های کوتاه تقسیم شده است که هر کدام با یک نکته مفید یا عبارات خاص فرانسوی به پایان می رسد . خواندن آن خنده دار و آسان است و حقایق زیادی را در مورد آنچه پاریسی ها فکر می کنند و انجام می دهند بیان می کند . من این کتاب را دوست داشتم . من یک فرانسوی دوست هستم ، بنابراین مطمئناً پاریس و تاریخ و فرهنگ آن را دوست دارم . همانطور که گفته شد، اولیویه مگنی کتابی نوشته است که پاریسی‌ها را به سبکی معرفی می‌کند که برای توریست هایی که اغلب به پاریس سفر می ‌کنند غافل از اینکه در یک فرهنگ خارجی هستند ، به راحتی قابل درک است . چیزی که کتاب را به‌ صورت ویژه ای سرگرم‌ کننده می ‌کرد ، شوخ طبعی اولیور بود که با مزاح هموطنان پاریسی ‌اش را مسخره می‌کرد . چنین بینش و هوشیاری باور اینکه انگلیسی زبان مادری نویسنده نیست بسیار سخت می کند . این کتاب را بسیار به شما توصیه میکنم .

بهترین کتاب فرانسوی برای کودکان ( MY FIRST FRENCH BOOK )

       بهترین کتاب فرانسوی برای کودکان ( MY FIRST FRENCH BOOK )                           

. این کتاب زبان فرانسه را به انگلیسی ترجمه می کند و هدف آن آموزش محدود زبان فرانسه به فرزندان شماست .

 

بهترین مرجع فعل فرانسوی ( ۵۰۱ FRENCH VERBS – BARRONS )

            بهترین مرجع فعل فرانسوی ( 501 FRENCH VERBS – BARRONS )                              

 

این یکی از بهترین کتاب ها برای مرجع افعال فرانسوی است . این کتاب همه موارد ضروری را پوشش می دهد و در یک بسته فشرده قرار می دهد . این کتاب بسیار کامل و منظمی است که برای دانشجویان فرانسوی در تمام سطوح ، دارایی بزرگ و مهم خواهد بود . در این کتاب پیدا کردن فعل مورد نیازتان بسیار آسان است .

 

بهترین کتاب راهنمای پاریس (  INSIGHT GUIDES – PARIS)

                بهترین کتاب راهنمای پاریس (  INSIGHT GUIDES – PARIS)                       

با وجود اینکه بارها به پاریس رفته بودم ، این کتاب را دیدم و تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم . من و برادرم در تعطیلات بعدی خود در پاریس از برخی از توصیه ها استفاده کردیم . اگر هرگز به پاریس نرفته‌ اید یا دوست دارید کمی بیشتر از سفر خود لذت ببرید ، این کتاب عالی است .

بهترین کتاب های خودآموز برای یادگیری زبان فرانسه

۵ شهر برتر فرانسه برای یادگیری زبان فرانسه

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x