جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه انگیزه و توجه کودکان را در کلاس حفظ کنیم ؟

چگونه انگیزه و توجه را در تدریس به کودک جذب کنیم ؟

ایجاد انگیزه در کودکان خردسال برای یادگیری انگلیسی و حفظ توجه آنها

ایجاد انگیزه و توجه در کلاس های تدریس زبان به کودکان

کودکان خردسال اغلب مشتاق ، تقریباً بیش از حد مشتاق هستند. این مشکل زمانی بوجود می آید که آنها مشتاق به انجام کارهایی غیر از آنچه می خواهید به آنها بیاموزید هستند. در اینجا پنج نکته برای علاقه مند کردن آنها به کلاس و ایجاد انگیزه برای انجام کاری که می خواهید انجام دهند وجود دارد :

** اگر علاقه مند به تدریس زبان انگلیسی به کودکان هستید و میخواهید مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید , سایر مقالات آموزشی سایت متدنیو را از دست ندهید . **

 

نکته شماره ۱: انگیزه خود را حفظ کنید.

به دوران کودکی خود فکر کنید. اگر معلم شما علاقه ای به آنچه در آن روز برای كلاس در نظر گرفته بود نداشت ، چه احساسی نسبت به آن داشتید؟ امروز در مورد کودکان خردسال همینطور است. اگر شما ، خودتان را معلم و اغلب الگوی كودكان كوچكتر ، تصور می كنید كه این یك فعالیت شسته و رفته است ، پس آنها نیز چنین خواهند شد!

 

نکته شماره ۲: دانش آموزان را تشویق کنید.

بچه های جوان با ستایش و توجه مثبت بزرگسالان در زندگی خود رشد می کنند. اگر می خواهید آنها از شما خوششان بیاید و در کلاس شما انگیزه داشته باشند ، فقط کافی است به آنها توجه مثبت زیادی نشان دهید.

مرتبط :ایده های برای انواع بازی در تدریس انگلیسی به کودکان

نکته شماره ۳: بازی ها را انجام دهید

کودکان از طریق بازی یاد می گیرند. اغلب اوقات حتی اگر از بازی لذت ببرند حتی متوجه نمی شوند که می آموزند. فقط فکر کنید ، بچه ها می توانند آنجا بنشینند و بعد کاربرگ را پر کنند یا اینکه می توانند یک بازی انگلیسی انجام دهند و همان مفاهیم را بیاموزند. ترجیح می دهید کدام کار را انجام دهید؟

 

وقتی می گویم بازی های انگلیسی ، من در مورد بازی هایی صحبت می کنم که به طور خاص برای آموزش زبان و واژگان طراحی شده اند. که نمونه این بازی ها و ایده ها را میتوانید در سایت مقالات سایت متدنیو پیدا کنید .

 

نکته شماره ۴: دستان آنها را کثیف کنید

به معنای واقعی و مجازی. کودکان دوست دارند با دست خود کار کنند و هر کاری که می توانید انجام دهید تا وسایلی را که یاد می گیرند در دستانشان باشد برای آنها مفید و سرگرم کننده باشد. این می تواند چیزی از داشتن یک میز حسی پر از وسایل شن و ماسه  ساحل باشد که می خواهید کلمات تابستانی را به آنها بیاموزید تا اینکه هنگام آموزش کلمات میوه هر کدام یک تکه میوه به همراه داشته باشند.

 

نکته شماره ۵: آنان را به حرکت وا دارید

حرکت یک مولفه حیاتی برای ایجاد انگیزه در کودکان است. بهترین راه برای جلوگیری از منطقه بندی کودکان این است که حداقل هر دوره از کلاس آنها را از جای خود بلند کنید. حتی به جای اینکه برای کمک به آنها مراجعه کنید ، آنها احتیاج به شما مراجعه کنند ، این حرکت می تواند به آنها کمک کند تا از خلسه ای که گاهی اوقات از نشستن بیش از حد در یک نقطه دارند ، خارج شوند.

مرتبط :مواردی که در نوشتن لسن پلن برای کلاس کودکان باید در نظر گرفت

نکته شماره ۶: سرعت را تغییر دهید

بازی های آرام را با بازیهای پر جنب و جوش انجام دهید تا کودکان را هوشیار و با انگیزه نگه دارد ، اما بدون اینکه کلاس از کنترل خارج شود. نظم و انضباط خوب برای یادگیری موثر ضروری است.

 

 

 

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب