جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه به یک زبان خارجی تسلط پیدا کنیم

چگونه به یک زبان خارجی تسلط پیدا کنیم

تسلط به زبان های خارجی : 

اگر ازیک معلم زبان حرفه ای که نویسنده چند کتاب آموزش زبان است بپرسید در اقلب ایمیل هایی که دریافت میکند چه سوالاتی پرسیده میشود ، به شما میگویید ( آن ها از من میپرسند با مطالعه و دنبال کردن پلن های کتاب های راهنمای شما به چه سطحی از زبان دست میابیم ؟ )

این مثل این است که اگر به یک گلف باز کلاس جهانی بگویید اگر دستورالعمل های او را دنبال کنید ، به چه ” سطحی ” دست پیدا میکنید ؟ . به زبان مادری خود فکر کنید . در چه سطح از دانش در مورد آن هستید ؟

اگر می خواهید در زبان انتخابی خود عالی باشید این نوع تفکر را کنار بگذارید . این تفکر متعارف ” دانشگاه ها و کالج ها ” است . دانشجویانی هستند که مدرک هایی را به زبان انتخابی خود کسب کرده اند . با این حال آنها نمی توانند به زبان موردنظر صحبت کنند . آنها بیشتر آنچه را که به آنها آموخته اند فراموش کرده اند . مطمئناً آنها اطلاعاتی دارند تا نشان دهند که زبان را مطالعه کرده اند . اما آیا هدف اصلی یادگیری زبان مبتنی بر توانایی صحبت کردن به آن زبان نیست ؟ چه فایده ای دارد که زمان و انرژی را صرف مطالعه یک زبان کنید اگر در نهایت نتوانید از آن در موقعیت های واقعی استفاده کنید ؟ . مطمئناً شما باید در وهله اول نحوه آموزش زبان را زیر سوال ببرید . یادگیری یک زبان در مورد رسیدن به ” سطحی از دانش در مورد آن زبان ” نیست .( AG Hawke ) در راهنمای سریع و کثیف خود برای یادگیری سریع زبان بهترین جمله را دارد :

” وقتی زبان دیگری یاد می گیرید روح دیگری به دست می آورید “

میل به بهتر بودن و برتری داشتن از قلب ناشی می شود که در مورد رسیدن به  ” سطح ” نیست بلکه تمایل برای به دست آوردن زبان جدید است تا مانند زبان مادری خود برایتان طبیعی شود . توانایی تفکر و صحبت به زبان موردنظر کلیدی است که درها را باز می کند .

وقتی روی ” سطح دانش ” تمرکز می کنید ناخودآگاه محدودیت هایی را برای خود تعیین می کنید . تمایل به برتری محدودیتی ندارد . یادتان باشد! پافشاری کنید ، وقف کنید و تلاش کنید بهترین باشید . مهمتر از همه ، یک سیستم عملی روزانه را دنبال کنید . خود را به آسمان برسانید و از ” سطح ” فراتر خواهید رفت و آن وقت است که روح جدیدی را بدست می آورید .

 

مقالات پیشنهادی : 

بهترین راه برای یادگیری یک زبان خارجی چیست ؟

ایده هایی برای برگزاری اولین کلاس با فراگیران جدید

 

 

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب