جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

معرفی ۶ انیمیشن عالی برای یادگیری زبان فرانسه

معرفی 6 انیمیشن عالی برای یادگیری زبان فرانسه

معرفی بهترین انیمیشن ها برای یادگیری زبان فرانسه :

صنعت فیلم فرانسه به دلیل نوآوری و داستان سرایی خود در سراسر جهان شناخته شده است . در واقع هنر le septième ، یعنی سینما ، آنقدر مورد استقبال تماشاگران قرار می گیرد که سالانه بیش از ۲۰۰ فیلم تنها در فرانسه تولید می شود ! این رقم شامل بسیاری از فیلم های انیمیشن می شود . انیمیشن نه تنها مخاطبان در هر سنی را به ماجراجویی های بی نهایت می برد ، بلکه رسانه مهمی برای تصور آنچه غیرممکن به نظر می رسد و بحث در مورد مسائل اجتماعی و فلسفی به شیوه ای بصری را فراهم می کند . علاوه بر این ، تماشای فیلم به زبان فرانسوی با زیرنویس فرانسوی راهی عالی برای بهبود دانش شما نسبت به عبارات مختلف فرانسوی و فرهنگ ‌های فرانسوی زبان است .

در ادامه ۶ انیمیشن فوق العاده فرانسوی که باید تماشا کنید آورده شده است . میتوانید آنها را بصورت لوح های DVD از طریق Allociné اجاره یا خریداری کنید .

کیریکو و جادوگر (  Kirikou et la sorcière)

این فیلم درخشان محصول ۱۹۹۸ توسط میشل اوسلوت بر اساس یک افسانه غرب آفریقا ساخته شده است . در روستایی ، پسری شجاع و مصمم به نام کیریکو با توانایی صحبت کردن به دنیا می آید . پس از اینکه از مادرش می پرسد که چرا آب کم است ، مادرش به او از جادوگر شیطانی ، ” کارابا ” می گوید که چشمه دهکده را خشک کرده و همه مردان را به جز یک نفر برده است . بلافاصله ، Kirikou تصمیم می گیرد تا دهکده خود را نجات دهد و در طول راه ماجراهای زیادی را تجربه می کند . داستان سرایی و انیمیشن فوق العاده است و این فیلم برنده ۱۱ جایزه در سراسر جهان شده است .

اگر از این فیلم لذت می برید ، ممکن است از دو دنباله آن نیز لذت ببرید :

Kirikou et les bêtes sauvages (Kirikou and the Wild Beasts) و Kirikou et les hommes et les femmes (Kirikou and the Men and Women) که برای همه سنین مناسب است .

نقاشی ( Le tableau  )

در یک نقاشی ناتمام ، تضاد بین سه طبقه مختلف از مردم به وجود می آید . Toupins که کاملاً نقاشی شده اند ، قدرت را در قصر به دست می گیرند و Pafini ها را که برخی از رنگ ها را از دست داده اند به باغ می فرستند . Reuf‌ ها که نقاشی ساده هستند ، پست‌ تر در نظر گرفته می ‌شوند و به جنگل تبعید می‌شوند . رامو ، لولا و پلوم برای یافتن نقاش تلاش می کنند و از او می خواهند کار را تمام کند تا نظم دوباره برقرار شود . این یک فیلم ماجراجویی فوق العاده محصول سال ۲۰۱۱ است . کارگردان Jean-François Laguionie که تمام شخصیت‌ها را طراحی کرد ، از سبک‌های هنری بسیاری از نقاشان فرانسوی از جمله هانری ماتیس ، پیر بونارد و آندره درن الهام گرفت . این انیمیشن مناسب تمام گروه های سنی میباشد .

گربه ای در پاریس ( Une vie de chat )

دینو که گربه است زندگی دوگانه ای دارد . او روزها با ” زوئی ” ، دختری که پس از قتل پدرش صحبت نمی کند ، و مادرش جین ، که یک افسر پلیس است و به دنبال قاتل شوهرش به نام  ” ویکتور کاستا ” می باشد ، زندگی می کند . شبانه ، دینو به سارق مهربان ” نیکو ” در دزدیدن جواهرات کمک می کند . یک روز صبح ، دینو یک دستبند بسیار ارزشمند برای زوئی می آورد . زوئی که کنجکاو است بداند دینو آن را از کجا آورده است ، یک شب او را تعقیب می کند و متوجه می شود که دایه او یکی از اعضای باند ویکتور کاستا است . این فیلم فوق ‌العاده محصول سال ۲۰۱۰ به کارگردانی ژان لوپ فلیسیلی و آلن گانول ، شبکه ‌ای از فتنه ‌ها را در پس زمینه نمادین پاریس می ‌بافد و موسیقی جاز متن آن انیمیشن را مورد تحسین قرار میدهد . این انیمیشن مناسب نوجوانان و گروهای سنی بالا میباشد .

ارنست و سلستین ( Ernest et Célestine )

در دنیایی که موش ها در زیر زمین زندگی می کنند و خرس ها روی زمین زندگی ، سلستین موش جوانی است که می پرسد چرا این همه ترس و نفرت نسبت خرس ها وجود دارد . او و سایر کودکان هر شب دندان‌هایی را از زیر بالش خرس‌ ها جمع ‌آوری می ‌کنند تا دندانپزشکان از آن ‌ها برای ساختن دندان ‌های جدید برای موش‌ها استفاده کنند . پس از یک حادثه آشفته ، سلستین در سطل زباله به خواب می رود ، جایی که موسیقیدان خیابانی فقیر ، ارنست خرس ، او را پیدا می کند . بنابراین دوستی آنها آغاز می شود ، که منجر به طرد شدن هر دو آنها از جوامع مربوطه می شود . داستانی خارق العاده در مورد قدرت دوستی ، این فیلم انیمیشن درخشان محصول سال ۲۰۱۲ ، به کارگردانی بنجامین رنر ، استفان اوبیر و وینسنت پاتار ، با تبعیض و بیگانه هراسی به روشی قابل دسترس برای کودکان و بزرگسالان مقابله می کند . این انیمیشن ماسب تمام رده های سنی میباشد .

گربه خاخام ( Le chat du rabbin )

این فیلم جذاب با موضوع مدارا از کتاب کمیکی به همین نام اقتباس شده است . داستان فیلم اسفار ، خاخامی را دنبال می کند که با دخترش زلابیا در الجزایر در دهه ۱۹۲۰ زندگی می کند . یک روز گربه بدجنس او طوطی خود را می بلعد و شروع به صحبت می کند . اسفار می‌خواهد گربه را ببرد ، اما گربه می ‌خواهد با زلابیا که دوستش دارد بماند و به یهودیت گروید ، بنابراین اسفار به گربه قانون مسجد را آموزش می‌دهد تا برای bar mitzvah آماده شود . این فیلم طنزآمیز و هوشمند محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی Joann Sfar و Antoine Delesvaux ، مخاطبان را به سراسر آفریقا می برد و موضوعات مهم بسیاری مانند استعمار و ادیان مختلف را مورد بحث قرار می دهد .این انیمیشن مناسب برای کودکان بزرگتر و بزرگسالان است .

 

راه طولانی شمال ( Tout en haut du monde  )

ساشا ، یک اشراف زاده جوان روسی ، همیشه مجذوب پدربزرگش اولوکین و زندگی پرماجرا او بوده است . او کاوشگری است که سعی می کند به سمت قطب شمال حرکت کند ، اما متأسفانه در آخرین سفر خود ناپدید می شود . ساشا که مصمم به یافتن کشتی پدر بزرگش ، داوائی است ، پا به پای او به سمت گراند نورد ( قطب شمال ) حرکت می کند . این فیلم ماجراجویی شگفت انگیز محصول ۲۰۱۵ در سال ۱۸۸۲ اتفاق می افتد و تقریباً به طور کامل در فرانسه به کارگردانی Rémi Chayé  ساخته شده است . مناسب برای مخاطبان ۶ سال به بالا .

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x