جدیدترین متدهای آموزشی با متدنیو
جدیدترین متدهای آموزشی methodnew

چگونه برای یک مصاحبه شغلی به عنوان مدرس بین المللی آماده شویم؟

چگونه برای یک مصاحبه شغلی به عنوان مدرس بین المللی آماده شویم؟

 

مصاحبه حضوری مانند رفتن به دندانپزشکی است ، یک شر ضروری . مقدمه چینی بدترین قسمت است ، قرار مصاحبه معمولاً خیلی سریعتر از آنچه انتظار داشتید انجام می شود و وقتی این سختی به پایان می رسد تسکین بزرگی برای شما به همراخ دارد !

در این مقاله چند نکته ساده وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا به شما در انجام مصاحبه شغلی آموزشی کمک کند .

انجام تحقیق صحیح در مورد مدرسه ای که با آن مصاحبه می کنید بسیار مهم است . به وب سایت مدرسه نگاهی بیندازید . شرح ماموریت آنها چیست ؟ چه برنامه درسی ارائه می دهند ؟ انجام این کار به شما کمک می کند نوع معلمی را که ممکن است به دنبال آن باشند و اینکه چگونه می توانید خود را به عنوان یک نامزد قوی معرفی کنید ، دریابید .

این همچنین به شما کمک می کند تا انواع سؤالاتی را که احتمالاً در طول مصاحبه با آنها روبرو می شوید ، بسنجید . در حالی که آنها بر یافتن معلمی متمرکز خواهند بود که قادر به ارائه دروس با کیفیت باشد ، هر مدرسه دارای مجموعه ارزش‌های منحصربه ‌فردی است که بتوانند فرد کاملا مناسب را برای مدرسه خود بیابند .

آداب و رسوم هر کشور و منطقه ای را نیز بررسی کنید ، و حتماً در مورد آنها یادگیری های لازم را داشته باشید تا نشان دهید که مشتاق کار در آنجا هستید .

توانایی و قابلیت های خود را نشان دهید

تا زمانی که به مصاحبه حضوری تدریس در خارج از کشور برسید ، هیئت مصاحبه قبلاً سابقه درخواست و استخدام شما را دیده است . آنها در حال حاضر شما را برای این موقعیت در نظر گرفته اند . قسمت سخت از قبل به پایان رسیده است !

هنگامی که به سؤالات پاسخ می دهید ، مواردی را که شما را از سایر نامزدها متمایز می کند ، بیان کنید . فراموش نکنید که نکاتی را که در رزومه شما وجود ندارد نیز پوشش دهید . مطمئناً ، می‌ توانید بصورت فوقالعاده ای تدریس کنید ، اما چه چیز دیگری شما را متمایز می ‌کند ؟ سرگرمی ها و علاقه مندیهای شما چیست ؟ آیا در فعالیت های فوق برنامه شرکت می کنید ؟ آیا می ‌توانید مثال ‌هایی از این که چگونه تدریس شما میزان موفقیت کارفرمایان قبلی‌ تان را بهبود بخشیده است بزنید و مهم ‌تر از آن ، چه تأثیر مثبتی بر زندگی دانش ‌آموزانتان داشته ‌اید ؟

 

سوالات را پیش بینی کنید

شما می توانید مطما باشید که هیئت مصاحبه به دنبال یک نامزد با دانش موضوعی عالی و توانایی پیشرفت در یک محیط فرهنگی متنوع است . انتظار داشته باشید به سوالاتی در مورد میزان سازگاری و انعطاف پذیری خود پاسخ دهید . آنها به دنبال فردی هستند که بتواند با شوک فرهنگی نیز کنار بیاید .

ممکن است از شما خواسته شود توضیح دهید که چگونه یک موضوع خاص را تدریس میکنید و سبک تدریس خود را تو ضیح دهید ، بنابراین از قبل اطلاعات محتوایی خود را بررسی کنید . شما اطلاعات زیادی نسبت به خود و توانایی های مختلف خود دارید ، اما یک خلاصه به شما کمک می کند تا بهتر توضیح دهید ، به عنوان مثال ، روش سرگرم کننده ای که از یک تخم مرغ خام و یک تخم مرغ آب پز برای نشان دادن انرژی جنبشی استفاده کردید !

 

سوالات خود را بپرسید

فراموش نکنید ، مصاحبه برای شغل تدریس در خارج از کشور نیز فرصتی برای شما است تا دریابید که آیا این شغل برای شما مناسب است یا خیر . تا آنجا که ممکن است اطلاعات جمع آوری کنید تا بتوانید در صورت دریافت پیشنهاد کاری ، تصمیم آگاهانه بگیرید .

پاسخ ها را تمرین کنید

یک اتاق ساکت پیدا کنید و پاسخ های خود را با صدای بلند تکرار کنید . این به شما کمک می کند تا پاسخ های خود را به روشی متفکرانه شکل دهید و از هرگونه مانع ذهنی جلوگیری کنید . وقتی در طول مصاحبه با اطمینان به چند سوال اول پاسخ دهید ، اضطراب طبیعی شما فروکش می کند .

آرام باشید ، مرتب تنفس کشیدن را فراموش نکنید

شب قبل از مصاحبه است ، شما سخت آماده شده اید و صلاحیت ها و تجربیاتی را دارید که مدرسه به دنبال آن است . لباس مصاحبه شما تمیز و اتو شده است و مسیر شما به سمت محل مصاحبه ترسیم شده است . مرور لحظه آخر فقط تاثیر منفی روی شما خواهد گذاشت .

بهترین کاری که در این مرحله می توانید انجام دهید این است که استراحت کنید ، فیلم تماشا کنید ، پیاده روی کنید ، کاری انجام دهید که ذهن شما را به خود مشغول کند و به شما کمک کند خواب خوبی داشته باشید . شما باید به خوبی استراحت کنید و شاداب باشید . اگر استرس دارید یا خسته به نظر می رسید ، خطر ایجاد یک تاثیر اولیه ضعیف را دارید . شما می خواهید هوشیار و جذاب باشید . درست همانطور که در زندگی روزمره خود هستید .

برای تأمل وقت بگذارید

هر مصاحبه ای بالا و پایین های خود را دارد و ما می دانیم که تکرار تجربه مصاحبه ها دردناک است . با این حال ، پس از پایان مصاحبه ، هر سوالی را که می توانید به خاطر بسپارید و نحوه پاسخ دادن به آنها را سریع یادداشت کنید . آیا هیچ یک از پاسخ های شما ناموفق عمل نکرد ؟ در مورد آنچه درست پیش رفت و آنچه خطا ، انتقاد پذیر و با خود صادق باشید . موفقیت همیشه تضمین شده نیست و شما هنوز هم می توانید نکات مثبتی را از این تجربه بیابید تا بتوانید برای مصاحبه بعدی خود در خارج از کشور آمادگی بیشتری داشته باشید .

در نهایت افرادی هستند که از قبل این پروسه را گذرانده و میتوانند به شما کمک کنند . آنها تجربه زیادی در تسهیل مصاحبه دارند و باید توصیه های زیادی برای شما داشته باشند . از پرسیدن سوال یا نکاتی که ممکن است در آستین خود داشته باشند نترسید .

چگونه به عنوان معلم زبان انگلیسی به راحتی استخدام شویم ؟

نکات مهم در مورد هزینه ها در حین تدریس در امارات

 

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از اسپم ها جلوگیری کنیم، از شما متشکربم

اشتراک گذاری این محتوا
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
Pinterest
دستبه بندی مطالب
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x